duminică, 22 noiembrie 2009

atentzie la neatentzie ! "platforma" voteaza pentru tine !

azi n'a mai jucat rapidu', da' tot am dat, intr'o zapare rapida, peste niste autopromovari "vox pu(b)lica" pe realitatea aia "i".
instigau la "turnatzi aici", pentru penelisti si pesedaci, ca altfel nu cre' ca "basistii" stau prea multe secunde pe postu' asta.
asa ca, grija mare domnilor basisti, urmeaza "anuntzuri importante pentru tzara !".
adica, binentzeles, basescu fura alegerile.

ai dracu de hotzi, si populisti, care cumpara votu' natziunitzucii!

numa' io n'am avut norocu sa dau de "basesti" care sa ma cumpere, nici macar c'o bricheta !
in schimb, nevasta'mea are poseta plina de brichete (ca ia ie mai putzin "ideoloaga") cu geoana si crin (i'am luat si io una, ca mai fumezez inca), am aruncat vreo doua pungi rosii cu contzinut intact (nu trustu') pe care le'am gasit agatzate la usa de la intrare, am intilnit numai ieri, in doo puncte distincte din capitala, fara sa le caut (unu' pe strada mea + unu' la statzia de metrou iancului), lume bulucindu'se, ca rumanu' impartzial (da' mare pomanagiu), in juru' porbagajelor unor dacii ponosite (ca liberalii sint baetzi modesti), din care se livrau, pe baza de haine smulse, binecunoscutele pungi galben-albastru cu la fel de binecunoscutele "trelinguri" marca "crin antonescu".

probabil ca are banii de pe SMS-urile de donatzie, ca ei nu mai sint la guvernare !

sa zic ca'mi pare rau ca n'am imortalizat pentru eternitate (!), si, eventual, pentru "platforma" vox pu(b)lica ?

imi !
-------------------------------------------------
de ce e rau sa votezi cu basescu, varianta denis grebu, via bleen








































---------------------------------------------
deja, printr'un meil venit dinspre o portocala antiportocalie, sint informat ca am avut dreptate, din pacate...
tataru, banii inapoi !

3 comentarii:

Anonymous spunea...

Ei vezi nikule d'aia nu poci io sa votez cu jeana am tot asteptat medicamentele prin posta si nu mi le-a tramis. O fi din cauz'ca posta e tot la nasamtitul ala de Base si inca tine cu dintii de ragulamintul 'nteratonal. Da nu-i namic, cand don'soru Jeana vine p'aci sa se antreneze la ajantia aia spetiala poate-mi lasa si mie dazepam de-al lui pa clanta si poate in doua'jmii patruzaci pun si io stampila pa casuta lui, cu sau far' di soacra. (amandatraispe di pa mobil(a))

oldhashu spunea...

De unde drak, ai scos "psihanaliza" asta abisala, electrice?
E bună rau...

Neinfectat De Comunism spunea...

funny rau de tot...jos hidra psdisto-petroliberala...te astept la mine pe blog unde discutam despre "votul la romani"

Trimiteți un comentariu