joi, 17 martie 2011

 urme de sinje ungur-bungur pe peretzi 

un nene ungur, am intzeles, spinzura o momiie din cirpa p'in ungurime.
altzi neni, de aceeasi conditzie etnica, isi reitereaza doina de jele pe tema ardealului "lor" pe veci perdut.
neste neni aprigi, si repede varsatori de motz(a)iuni, se indigneaza pe ecranele patriei, si gura nu le mai tace.

nu stiu, n'am urmarit!

doar asara, jucindu'ma la botoanele de la mobel, am dat, din gresala, peste o tanti ce emitea neste sunete rezboinice ascutzite, pe frecventza unui post de radio ce retransmite, de la o anumita ora in jos, emisiile unui anumit post teve de a carui existentza aproape ca uitasem, si care nu e cosmos teve, sau cum dracu' se numea postu' ala al lu' vadimachis.

azz am  observat ca ne'am  procopsit cu inc'un post, si care nu'i postu' pastelui ma'sii, ce a 'mbracat camesha mortzilor ma'sii, si toaca de ore bune tema ungurului bun, adeca: unguru' mort.


e vechiu', si blajinu', post, fost sport total efem, si cu care tot aveam io traba, ca sa fug de "realitatea" imediata, care s'a transformat, si el, tot 'ntr'o "realitate".

ca sa  nu mai ai un' sa fugi d'acasa.

scenariu  radiofonic si regia artistica: dan puican.

singura mea dilema e ce rol a interpretat unguru'...


7 comentarii:

Arogantu' spunea...

O fi interpretat un guru' ! :D

niku_elektriku spunea...

mdea!
un "guru" cu solda achitata la zi, si cu "trese" pe supt trico...

lucian007 spunea...

Mda, totală schimbare la SPT FM.. De fapt, doar numele a mai rămai de el şi oareş`ce piese din vechiul "regim"... Partea aproape plină a paharului e că le auzim în continuare vocile celor doi "nesimţiţi", Banciu şi Stănescu! Restul... putem uita!

P.S.: Mulţam că mi-ai pus linku` la bloroll! :)

niku_elektriku spunea...

@ lucian007

speram ca turcescu sa'si fi lasat metehnele la realitatea, da' vaz ca le'o adus si aici, si "ambitzioneaza" sa'i transforme si pe "nesimtzitzi" in niste functzionarasi cu minecutze...

cu blogrollu', tot nesimtzitu' de banciu e "de vina", pricepusi?

lucian007 spunea...

Noah, doară s-o mai inventa un nou post radio dă sport să îi mai auzim ca-n zilele bune! Până atunci ne mulţumim cu ce avem şi cu înregistrările din arhivă!Apropos, de un`e fac rost de înregistrarea aceea când o intrat Ivanovici în direct? Că pe youtube am găsit doar o mică parte!

niku_elektriku spunea...

@lucian007

aia cu ivanovitch precis c'o aveam, da' nu stiu daca nu s'a pierdut, ca, pe vremea aia, nu "personalizam" inregistrarile, aplicindu'le o ("eticheta"), ci doar puneam data, asa ca, daca nu mai stiu nici macar in ce an o fo', n'am cum s'o mai identific, decit stind si ascultind tot, ceea ce'i mult prea mult, chiar si pentru "unicu" ivanovitch...

lucian007 spunea...

`nţeles, să trăiţi! :)

Trimiteți un comentariu