vineri, 27 martie 2015

cănutză, pe lîngă că e sucit, mai e și plecat d'acasă?

din cind in cind, dupa ce'mi caut masca de ghezzze p'in debara, mai imi aluneca picioru' si intru in miezu unui evz aprins, sa vaz daca nu l'au prins, inca, pe mos cristoiu.

macar un lucru am invatzat si eu de la piticu atomic, fost ardei umplut: sa'l citesc pe dinsul in diagonala, din treispe'n treispe, pisica neagra.

din ultima productziune, mi'a sarit birna in ochi nota autorului, din final, pentru ca mi'l evoca pe magistru carind, zilnic, vreme de 35 de ani, citeva kile (zeci?) bune de cartzi, cu caruciorul.



"N.B. Aflu din presă că împreună cu Vlad Pufu, director adjunct la B1tv, aş fi lansat o televiziune regională Focus tv.
Precizez pe această cale că nu știu nimic despre această nouă televiziune, lansată, din cîte am înțeles, de o firmă în care eu sunt acționar minoritar, dar de ale cărei decizii nu sunt nici măcar pus la curent, d-apoi să mai fiu și întrebat dacă sunt sau nu de acord cu ele.
De ce simt nevoia să precizez asta?
E moda turnătoriilor făcute de apropiați și în orice moment, avînd în vedere practicile Binomului SRI-DNA, mă pot pomeni cu un denunț potrivit căruia am cumpărat CNN, grație unei genți burdușite cu dolari, cărate de denunțător pînă la locul 85 din sala 1 de lectură a BAR, unde citesc de 35 de ani."

sa cari un carucior (d'ala cu care'si cara mamaele zarzavaturile din piata, sau poate unul de carat butelii, doar ca, mai mult ca sigur, al lu domnu jac e eipl si e legat la internet, ca lu mosu'i plac gadgeturile), plin cu cartzi, pina la biblioteca cacodemiei, pentru ca acolo sa te apuci sa le citesti, inseamna ca esti plecat de acasa?



ptiu, minca'l'ar mama pe el, ca tare seamana cu napoleon!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu