miercuri, 18 martie 2015

futu'i fota și pastia ei de treabă:

alecsandri și kogălniceanu la brutărie!

cu calibrarea pă cap anticoruptzia călcînd



"Când naziștii au venit după comuniști, n-am scos o vorbă. Nu eram comunist. Când i-au arestat pe social-democrați, am tăcut. Nu eram social-democrat. Când au venit după sindicaliști, nu am protestat. Nu eram membru al sindicatelor. Când au venit după evrei, nu m-am revoltat. Nu eram evreu. Când au venit să mă ia pe mine, nu mai rămăsese nimeni care să-mi ia apărarea."

sau

Când uselistii au venit după basiști, n-am scos o vorbă. Nu (mai) eram basist. Când au arestat'o pe duduca, am tăcut. Nu eram pempist. Când au venit după vanghelie, nu am protestat. Nu stăteam în sectorul cinci. Când au venit după lotul retrocedarilor, nu m-am revoltat. Nu aveam nimic de recuperat. Când au venit să încerce sa'mi stoarcă măcar o lacrima, nu mai rămăsese nimeni pentru care să merite s-o vărs, doar citziva care ma faceau sa vars

sau

cind alina mungiu pippidi a venit, la rares "ala", sa ne propuna (la oha) ca sa le luam banii si sa nu'i mai bagam la puscarie, n-am scos o vorbă. nu eram alina mungiu pippidi, nici rares bogdan, nici bani n'aveam de dat. cind a venit hurezeanu sa infiereze justizzica, precum c'ar fi corul armatei sovietice, care pompează dosare de acuzare, în neștire, am tăcut. nu eram lepecist. cind a venit patrick basham, ala, cu articolul, platit, din NYT, nu am protestat. nu eram mare amator de chiftele, nici macar americane. cind au venit sa ma intrebe  "o vrei la steaua", pe duduca, nu m-am revoltat. nu eram stelist. dar cind au venit, aseara, la sandru'n emisie, domnul fost consigliere basescianus iulian fota si domnul fost analist economic "serios", edward pastia, sa ma ia pe mine cu "pai, dupa criteriile de azi, alecsandri si kogalniceanu ar fi declaratzi, si ei, coruptzi" si ca ar fi necesara, neaparat, o "recalibrare" a anticoruptziei, nu mai ramasese nimeni care sa-mi ia apararea, sa nu mor in deplin ridicol, ca pina si tapalaga tocma'si luase o noua pula'n gura de la diktatoru"




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu