vineri, 6 martie 2015

cronica unei mortzi (in cotetz) anuntzate:

corpu delict/corpii/anticorpii cavernoși fatza cu capu la pește

(un alt pește prăjit de către ducu caducu)




Gata și cu Aerobaza Kamikaze!!!

aerobazaDe vineri, 6 Martie, emisiunea Aerobaza Kamikaze nu va mai fi difuzată la Sport Total FM. A fost scoasă din grilă, ni s-a explicat, din cauza problemelor financiare cu care este confruntat postul. Ne-am oferit s-o facem și gratis, cum am mai și făcut-o, de altfel. Nici așa nu se poate. Deci gata. Over and out! Timp de aproape cinci ani, săptămînal, v-am spus adevărul, pînă v-a luat rîsul. Ajunge! Timp de aproape cinci ani, v-am spus lucruri pe care alții fie nu s-au priceput, fie n-au vrut să vi le spună. Ajunge!
Vă mulțumim pentru fidelitate și pentru mesajele voastre. De asemenea, le mulțumim colegilor de la SPTFM. A fost o bucurie extraordinară să îi vedem, săptămînă de săptămînă. A fost o bucurie să lucrăm împreună. O bucurie reciprocă, din cîte am simțit. Ei, și? Mare brânză! Destul! La kkt! Corect. Kktul fiind, în România, principalul produs finit. Scuze: infinit. Numele meu este Alexandru Hâncu, a fost o enormă plăcere să vi-i prezint, cu umorul, exuberanța și competența lor enorme, pe Alex Dutu, Marian Turosu și Andrei Manțog. Bref: Ducu, Bărbosu, Marian și Mantzy. Aerobaza Kamikaze – Regii Radioului. Atît. Să fim sănătoși, ceea ce va dorim și vouă.


dupa ce a mincat fript happyfish, dupa ce i'a mincat, o vreme, banii duduchii, iata'l acuma pe ducu caducu mincind coapta si o aerobaza, dupa curaju nebun care l'a apucat de a musca mina ce l'a hranit, de a se pisa contra vintului si de a scuipa in sus, tot mai sus, inacceptabil, iata, de sus.

consecintza logica: gata-si-cu-aerobaza-kamikaze


clik pe poza pentru a asculta ultima e-misiune
in care fosta finantzatoare este facuta inacceptabil de muci



RIP AEROBAZO!





pahontzu pleaca ultimu', daca pleaca, pentru ca el n'a ramas, mental, in anii flower power ai rockului, ci tot in 2009, pentru ca pentru el tot emil boc - prim ministru si basescu - presedinte sint.

banciu nu pleaca de la macelarie.



4 comentarii:

Emigrant spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...

Eeee, lasati dom.Niku, ati fost rau acuma, nu tot ce zboara se mananca...
Banuiala mea este ca dumneavoastra inghititi pe nemestecate tot ce i-a spurcat trompa fostului ministru sandu, ce a dat pe goarna cat a incasat buldogu' blaga (ce nu prea l-am vazut pe aicea, in debara...) ,dar cu piticul Domn Emil Boc sunteti chiar nedrept ; o.k. cu Base si Banciu inteleg, sunteti mai original decat antena 3, dar n-am auzit la Cluj sa fie manifestatii de amploare si huiduieli impotriva BANDITULUI SI NENOROCITULUI CRIMINAL boc pentru "IADUL" in care a ajuns sub dictatura pedelista orasul de pe Somes, ce a fost gazda celebrelor "Sepci rosii" de pe vremuri, iar acum ESCROCII gazduiesc multe manifestari anacronice epocii actuale, banditii aia nu inteleg binefacerile progresului SAR, mungiano- pippidiene, a luptei darze contra Jnapanilor de Basisti Asasini...

Eu vi-i i-am recomandat cu caldura, dom.Niku pe ipochimenii lui' peshte a lu' Cartianu si Turcescu, ca sa ne mai destindem, zau asa fruntile incruntate nu fac bine, Pahontu chiar face emisiuni de toata isprava, recomanda carti, piese de teatru, concerte samd dar e proscris ca a ramas basist, scrieti-i tovarasului Ciorbea ,sa epuram odata dracului tara asta de Basisti... Nu i-ar fi rusine Pahontului...

Cristian

niku_elektriku spunea...

@ cristiane,

cum poate fi cineva basist, sau iliescist, emilconstantinescist, ceausist sau chiar iohannist?

nu v'atzi saturat de cultu' personalitatzii, bre?

de bocisti chiar n'am auzit.

tu ai fi primu!

:D

niku_elektriku spunea...

@ cristiane,

am uitat sa precizez:

cum poate fi cineva basist, sau iliescist, emilconstantinescist, ceausist sau chiar iohannist PINA LA MOARTE?

nu intzelegeam ce inseamna LPC-isti.

acuma am intzeles, vazindu'l pe base in filmuletzu' de pe 8 martie cu APACA-istele PMP, cind le zicea alora ca or sa faca un partid "pe cinste" (dar nu cinstit) cu gisculitzele si ginsacele alea, pentru ca sint LOAIALE, principala calitate pentru dinsul, se vede

Trimiteți un comentariu