luni, 16 martie 2015

co-incidentza, sufletu' comertzului:

în timp ce, pe unul din posturile domnului securist pușcăriaș voiculescu, domnul ion iliescu era împușcat, în efigie, pe labe unu teve, sabin orcan continua, tot trist, dar plin de abnegatzie, cu frectziile și spălăturile vaginale aplicate domnului băsescu, avînd ca pretext mineriadele aceluiași domn iliescu

desi, aseara, in circumstantze pe care n'as mai vrea sa mi le reamintesc, incercasem sa testez validitatea asertziunii ca bautura cea mai buna e aia multa si gratis, pot sa bag mina'n foc ca, odata ajuns in proximitatea unei telecomenzi, m'am trezit, brusc si dureros, la i-realitate, dar nu la cea a i-realitatzii teve, ci la aia in care lupta pentru pace-pace-intre-doo-dobitoace era cistigata la scor de catre unul din posturile varanului, pe care surprinsesem o secventza halucinanta: caramitru il impusca pe iliescu, in timp ce pe labe unu teve, sabin orcan fierbea la foc mic ciorbitza rinceda a mineriadii treispe-cinspe, ca sa poatza mogulu lui, basescu, sa se relegitimeze ca mare luptaretz impotriva sistemului.




din pacate, secventza pe care o surprinsesm eu pe una din antene (nu era, in nici un caz, antenatrei) facea parte dintr'un, asa zis, show comic, care parodia celebra secventza a cinii cea de taina a lui ilici de la tvrlibera, facuta in fatza intregii naziuni, aia in care zicea ca ceaska a intinat nobilele idealuri ale sotzializmului, in timp ce sabin orcan si insotzitorii sai din studio erau cit se poate de seriosi.

rolul lui ion iliescu de pe antene era interpretat, parca, de bufonul de bendeac, iar caramitru era interpretat de chiar nu stiu cine si nici ca'mi pasa, in schimb, labe unu teve rolurile lui traian basescu si sabin orcan erau interpretate de catre ei insisi.




8 comentarii:

Anonim spunea...

Toata aceasta circoteca ce o prezentati, Dom. Niku e practic confirmarea zilnica CA ...mass media de la noi e un rahat de 25 de ani ...

Lasand-ul la o parte pe Varan si ciracii lui, ce inca mai au tupeul sa intre la dumneavoastra cu bocancii, dupa ce au fost "pe sectoare" la wc-ul turcesc, jos la pesedisto- antenisti, comparatia dumneavoastra e nedreapta ; o.k. omul si-a bagat deshtele in borcanul cu miere, a baut cu puscariasul becali candva si-a trimis-o pe fiica-sa la Bruxelez, sa fie sanatos cu fratesu' Mircea si cu toata Nana lui de Mosier...

In ultimul mandat Base a avut o optiune clara pro NATO si asta se simte acum : portul Constanta si juma' de Mare Neagra va fi locul de joaca preferat al americanilor , alaturi de Marea Baltica, pentru tarile baltice si vom primi avioane F16 peste 2 ani, asadar vom fi aparati de prietenii lui "Crishtianu Runaldu" de la Real Madrid, adeca de portugheji ; cum bine spunea si Moise Guran ,unii americani au inteles ca nu au cum sa mai dea MichiShpaga sa mai cumparam avioane , ca Mos Teaca Generalul Dobritoiu, taricenian convins are afaceri imobiliare cu toata gashca de ghenerali ai lui Oprea si Nea Cascheta Iordanescu, pupatorul de icoane, ce conduce Nationala lu'' Ciurli Burli Burleanu...

Prea multe variante nu sunt, dom.Niku, ce ati fi preferat , Mihaela Dragostea Mea, pupator de putin ca Orban de la Budapesta sau Obersturm Bam Fuhrer Iohannis, ce bine a facut ca s-a dus la Varsovia...

Dati-o incolo de treaba, buba e una singura, rusilor nu le mai ajunge Marea de Azov pentru... hamsii ce fac "oua rosii si negre" si dau o fuga sa vada ce mai prind pescarii pe la Sulina...

Maaare branza, rusii si americanii fac Kaka-maka si skanderberg prin Marea Neagra...

Toata circoteca manelista a tembeliziunilor a dezvaluit-o si Make , in ziarul bursa, in link-ul de mai jos...
Iar adventistul ala de ziua a 7-a , caruia tot i se face greata ii recomandam varza murata ; varza murata si mult abur la cerebel ; sa mai lase tablele si sa mai exerseze la moara... Aia lui Slavici, la pacanele ; daca nu le-a ocupat pe toate Maestrul Viorel Lis !

O saptamana spectaculoasa sa aveti Dom.Niku

Cristian

http://www.ziaristionline.ro/2015/02/07/adrian-sarbu-ultimul-mogul-omul-care-a-schilodit-sufletul-natiunii-disecat-de-make-in-bursa/

Ce faci, nikule ? spunea...

...ai sunat si n-a ajuns inca smurdu dela spitalu' 9 ?
Zi-le ca tzi s-a intzepenit in blog unul care-si tot cauta halatu', parerea mea...

niku_elektriku spunea...

@ cristiane,

vezi, nu'i mai frecventa pe ziaristi onlain, ca aia's cam estermisti, plus ca'l potzi citi pe make si fara sa treci pe la ei...

iar shafu a bagat adinc mina in (b)orcan, nu'mi trebuie sa ma uit pe latrine ca s'o stiu si singur.

asta pe ce pune mina (si'i place sa pue), nu mai lasa.

niku_elektriku spunea...

@ edwarde,

mai bine ai continua sa ma faci pe mine basist imputzit, ca pe cristian nu prea potzi sa'l scotzi din apele lui.

@ niku spunea...

...matale ai vazut doar ca nu-mi sta in caracter sa-tz vin cu afronturi dintr'astea grele..., ca doar suntem oameni civilizatz, asa ca, am zis, mai bine intretzin un dialog vesel doar cu matale, ca fiind apropitarul.
Dac'am vazut ca e confuzie multa, m-am gandit cum ca n-ar strica, ma-ntzelegi, clasicul apel, ca poate-o fi cu reushintza, maica, si ajuta cumva si destzepeneste lucrurile, adica lamureste odata si pentru totdeauna ca daca, sa zicem asa de un egzamplu, ai dat azi in drum de o javra, asta nu e pentru ca au spus unii la aparat ca, "atentzie, watts int^lnit azi cu o javra !", ...nu, nu, astea doar inseamna ca liberul tau arbitru tz-a dat convingerea ca azi chiar te-ai int^lnit pe drum cu o javra, ...si punct.

Deh, ca e posibil ca si aceia dela aparat sa fi avut o experientza similara la o juma' de ora dupa..., na, ghinion, nu vad ce legatura ar avea cu mine, da' e nostima inca mizeria aia comunista intzepenita bine de tot in capuri (nu capete!) ca "cine nu e (gandeste) cu noi, e impotriva noastra".

ps : ...da' io zic, p^n' la urma sa suni totusi, e gratis, ...si-n doua-trei zile tre' s'ajunga ei.

niku_elektriku spunea...

@ edwarde,

adinc rau, nenica!

de data asta chiar m'ai pierdut, ma 'ntzelegi?

daca eu ii maimutzaresc pe altzii, cum am ramas intzelesi, itzi dai seama cum e sa incerc sa decriptez pe cineva care ma maimtzareste pe mine, care, la rind meu, ii maimutzaresc pe altzii?

NU-I MARE BR^NZA spunea...

...de-ntzeles in povestea asta, nikule, treaba e ca mi s-a acrit sa fiu luat de bsisti drept uselist, si de uselisti drept bsist pe motiv c-am crezut/cred ca Johannis este solutzia optima [deci, op-ti-ma] la momentul asta.

recte, n-am raspuns la provocari, si tot la matale am batut saua la polemici cordiale, ca te stiam volintir si ca iesi seara la egzercitz...

...si daca cumva, prin ricoche, asa se lamureau si oaresce tertzi, atunci, aferim si noroc bun, ma-ntzelegi...

niku_elektriku spunea...

@ edwarde,

vezi ca se poate?

acuma'm 'ntzeles, si chiar rezonez la spusele tele, ca sint trecut prin asta, nenica, doar am facut parte din blogosphera porto călie, fara dorintza mea expressa in acest sens, pe post de idiot util asumat.

desi nu tziu minte sa'l fi crutzat vreodata pe tatucu, atunci cind o facea pre o lae, totusi recunosc ca'i tavaleam cu mai mare placere pe asa zisii adversari ai dinsului, cu care, bine'ntzeles, dinsul facea blat ordinar, in cele mai multe cazuri.

acum tendintza, la mine, s'a schimbat, in sensu ca nu'mi mai vine sa injur la iresponsabilii mai mult sau mai putzin veseli, c'am o (mare) treaba cu "dinsul", pe care il banuiam intotdeauna in stare de cele mai rele lucruri, dar acuma, iata, pina si cele mai rele asteptari imi sint depasite, ceea ce mi'a atras o retragere a ambasadelor si ambasadorilor lepece, cu lipsa la gramaj a vizitelor de curtoazie aferenta.

de care ma doare'n cot

Trimiteți un comentariu