sâmbătă, 24 octombrie 2009

hai baetzi, escaladaţi-escatolaţi-scatofagitaţi

a aparut si o varianta de guvern croitoru unu.

tre' sa recunosc faptu' ca atunci cin' l'am ascultat pe pm desemnat, eram pe strada, citindu'si componentza prezumtivului cabinet, am fost, oleaca, descumpanit, de era s'o apuc pe'o traiectorie ce ducea, negresit, intr'unul din canalele fostului icab, actual apanova, ce ma astepta, far' de capac, sa ma lamureasca de cum e cu politica asta. 

am fandat in ultimu' moment, lucru absolut remarcabil la massa ce era angrenata in infaptuirea respectivului lucru mecanic, reusind, in acelasi timp, sa'mi trag si'o palma peste fruntea'mi negolasa, inca:

- bre, basescu asta'i nebun !
doar a zis, sau ziarele au zis ca a zis, ca vrea ministri ne-patatzi, tehnocratzi, alea, alea !

inseamna ori ca vrea sa le rupa gitu' baronilor pedele, prin dovedirea, pina la capat, a impotentzei de a'si asigura, lor insile, o majoritate la votu' din parlament, ori ca a cedat, in ultimu' moment, ca sa nu'i piarza de sustzinatori in campania grea ce a inceput.

ca tare mi'e frica de baronii astia, ca'i vor infinge cutzitu' pe la spate, taman cin' n'o sa se mai astepte.

ma rog !
incurcate sint caile domnului (basescu), mai ales ca azi am zarit'o si pe Monica Macovei la "arealitatea", pacat ca n'am putut sa'i urmaresc decit citeva replici (privesc cu scirba, si doar pe sarite, tot ce se intimpla acolo), in care nu a negat o eventuala nominalizare, daca o sa fie respins cabinetu' croitoru unu...
sper ca macar funeriu sa ramina si pe lista viitoarelor cabinete !
---------------------------------------------

citisem saptamina trecuta si despre niste referendumuri locale declansate in diverse localitatzi. n'am dat nici o importantza stirii pina n'am citit, la baietzii veseli de "la coltzu' strazii", care intre noi fie vorba, m'au banatara, ei stiu de ce, si nu le port pica, da' e caraghios ca tocmai "blindu' ben", cum ma autocaracterizez cu resemnare, sa fie banat.

spuneau aia acolo ca e de fapt vorba despre o tactica a coalitziei pesede/penele/udemere/minoritatzi de a'i bruia lu' basescu referendumu' pentru uninominal.

procedura absolut ticaloasa, mai ales prin bagarea temei prostitutziei si a drogurilor usoare, scoase cu absoluta rea credintza, si diversionist, din raportul acelei comisii prezidentziale privind natalitatea.

daca aceasta initziativa a primariilor pesede/penele/udemere se generalizeaza, n'ar urma, ca sa se raspunda de catre primarii pedele cu aceeasi moneda, decit sa sa convoace referendumuri in care sa fie intrebata populatzia daca e de acord ca pesede/penele sa le vinda ardealu' ungurilor de la udemere !

scirbos absolut !
 
imi place si lipsa de imaginatzie a fotoreporterilor romanoshi in incercarea de a ridiculiza personajele ce trebuie diabolizate, la initziativa mogulashilor de presa...


4 comentarii:

GERULA spunea...

Sal,Nicu...cine zici ca te-a banat ?

niku_elektriku spunea...

salve mihai !
ei, nu conteaza !
s'asa nu sint un postaretz "de larga respiratzie"
baetzii de "la coltzu strazii" m'au banat pen' ca maltratez lingua rromana !
parc'as fi academician !

turnofftheglory spunea...

Nu neaparat. Mi s-a intamplat si mie Niku. Posibil askimetul sa se fi umflat nitel.

Neinfectat De Comunism spunea...

sa vedem ce o sa iasa din guvernul asta...1 luna jumate, nu mai conteaza pricum...

Trimiteți un comentariu