miercuri, 15 iunie 2011

dilema cu'n puric

de citeva saptamini am renuntzat la auditzia fostului radio sport total FM (multzumim robert turcescu!), in favoarea radio romania cultural (!), si, trebe sa recunosc, nu ma simt "mai cult", da', barimi, sint mai abstras din realitatea cacanie 'nconjuratoare, atunci cind intrerup auditzia mp3-urilor cu integralele diversilor hartisti cu care m'am aprovizionat (multzumesc dc+ +!!!) pe parcursu ultimilor ani.

"batrinei" d'ai mei, adica (acum e rindu' lu' zappa sa'l re, ca "am facut rost" de mai mult decit integrala lui - adica inclusiff discuri care nu fac parte din discografia oficiala! freo 15Gb in total - aur curat - desi nu'mi prea convine ca's pe mp3 - da' calu' "de dar"... etc! )!

ce vreau sa zic, de fapt?
aseara, ascultind eu, cum spuneam, "culturalu", in timp ce ma plimbam agale pe strazile superbissime ale bucaleshului, vine peste urechiusele mele o "dramatizare radiofonica" ce avea ca subiect moartea poetului natzionale eminovich (ca doar azi e 15 iunie, nu?) in care rolu' principal era interpretat de catre MARELE (turnator) PURIC.  


adica rolu' UNUI NEBUN in toata regula!
cu chicotelile aferente (asta, alaturi de declamarea incontinenta a versurilor sale celebrissime, era "semnu' sigur" al nebuniei radiofonice!)...
si fara nici un fel de referintza in toata inregistrarea aia (care a tzinut vreo ora) despre o eventuala implicare a serviciilor secrete austro-ungare, a ohranei tzariste, a cine stie carei alte oculte natzionale si 'nternatzionale!

pai, e posibila o astfel de BLASFEMIE?

marele natzionalist puric se lasa angrenat in aceasta operatziune de defaimare a simbolului nostru natzionale?

asa ne'a invatzat pe noi dan diaconescu direct pe parcursu' a multor ore de program ?

or puric n'o stiut ce face, la fel ca atunci cind a recunoscut, tirziu, c'a semnat cu manastirea secu?

RUSINE DAN PURIC!

p.s.
sa fie clar: nu'i "ridic statue" nici lu' roncea, care'i la fel de ridicol!

p.s. 2

saptamina trecuta am ascultat, tot pe radio cultural, o dramatizare bazata pe opera lui urmuz, facuta de nu  mai stiu cine, si care suna mai abject decit vacantza mare!

6 comentarii:

Anonim spunea...

'mi bag pula-n blogu' tau sereistic ,de-mi blocheaza culcalatorul de cate ori intru .
proba' ca-iun sistem de virusare instalat de dobitocii aia care vor sa afle i.p.-urile injuratoare la boii din capu' statului .se vede de la o posta "democraceala" si tembelismu' rezultat atat din posturi cat si din ,repet,blocarea traficului dintr-un soft de cacat de identificare i.p. !!!
/sa va fut in gura pe toti !!!!

niku_elektriku spunea...

@anonime

ai un calculator de cicat!

Anonim spunea...

sa zici "multumesc turcescu" in aceste momente de totala abjectie ,in care dupa principiul:daca nu-i poti face sa taca ,pune Fiscu' pa iei si "gasestei" datori pa viata ,se impun cateva intrebari .
de unde pula mea are roby aceste date in legatura cu fiscalitatea unui cetatean ? io stiam ca astea tin de-un anumit secret de serviciu .
Pui pariu ca MIRCEA BADEA le da MUIE tuturor portocalilor ,anafului ,lu' blejnar zis si Regina spagilor din Vami ,tie ,chiar si -INDEOSEBI- dictachiorului, care il scot dator 100.000 usd ???
Pui pariu ca-i actioneaza in instanta si dupa ce cade dictatura chiombalaca unii vor face parnaica pa tema asta ??
Si de culcalatoru' meu nu-ti fa griji :se pisa cu biti ,rami si viteza on-line pe tot blogu tau sereistico-monico-de cacat .Pardon ,am uitat sa spun turcenian !!!

Ha ,Ha Ha !Vin si alegerile .pica si tradatorii astia care-ti arunca un 300E ,ca la fomisti, sa-i pupi in goaza ,si mai vedem ce va fi dupe !!.
oricum azi ai facut si tu trafic ,ca cu mine ai ...un vizitator ! doar atat !

raman la ce-am zis mai devreme :un blog de cacat si sereistic pe deasupra !

p.s. vezi ca Turcy s-a rahatit azi ,dar ,insa ,totusi ,a uitat sa se si stearga ! fii tare bra' !Merita banu' !

niku_elektriku spunea...

@anonime

mersi de gindu' bun!

no, meri sanatos, amu!

Anonim spunea...

vad ca-ti canta astia serenada mitocaneasca cu "dar iubirea, numa' iubirea" :)
te-ai procopsit de fani, vezi ca nu scapi de ei numai cu vorba buna. is ca lateii - una-doua iti freaca riddk la tine :)
(stiu ca-s marlan, da nu ma pot abtine)

niku_elektriku spunea...

@sareinochi

lasa'ma si pe mine sa ma bucur ca un copchil de existentza lor!

Trimiteți un comentariu