miercuri, 15 iunie 2011

performantza romuneasca 
de a'l face pe ilici irelevant,
cu tot cu mineriadele lui

au reusit'o si p'asta!

asa ca turcescu a cam zbircit'o alaltaieri seara cind s's 'ncontrat cu pontiacu' (stiu, e o procedura ieftina sa pocesti numele diversilor indivizi pe care'i detesti pentru ca nu mai ai chef sa aduci argumente pentru a'tzi motiva sentimenele :), motivu' fiind ca, in fatza "opiniei publice", el a pierdut!

din puru' si simplu' fapt ca populimii, dupa doo's'unu de ani de "tranzitzie" intestinala ii e mai aproape de piele cameshoiu ponosit blejnar, care il roade AZI pe la incheieturi, provocindu'i, tot AZI, rani purulente, decit fosta haina de vreme rea a rebolutziei si mineriadelor, pe care, oricum, a abandonat'o demult pe la vreun tomberon intilnit in cale si despre care nici macar nu'si mai aminteste ce culoare avea...




2 comentarii:

Dan spunea...

Am văzut emisiune Tonta a raspuns pe tipicul şcoli de securitate da Blejnar da roberta da riţi de kaghebist nimic a şi eu am fost acolo tu nu nu poţi să mă judeci pe mine.Dacă a fost în piata să aducă un certificat semnat de:iliescu brucan chiţac stănculescu şi cel puţin 200 de mineri. :) :) :)

niku_elektriku spunea...

@dan

asa e, da' eu ma refeream la reactzia pe care o are populimea, aia care ridica din umeri cind aude de asa ceva, cei mai multzi fiind adusi, deja, in stadiu' de leguminoshi!

Trimiteți un comentariu