duminică, 14 martie 2010

ooop(s !)eratzie de schimbare de sex (politic) reusita: AMP e barbat(a)

Nou raport Oxford Analytica

Mar 13th, 2010 by radu

Pe Hotnews se dezbate in draci un nou raport Oxford Analytica, de data asta nefavorabil lui Basescu (comparat cu Putin) si ale carui reforme constitutionale sint vazute doar ca un instrument de a acumula mai multa putere. Cum unii cititori au lansat deja ipoteza ca eu sint autorul, as vrea sa spun clar si explicit ca si data trecuta ca eu imi semnez articolele, deci nid de data asta nu sint eu. Daca autorii acestor rapoarte se inspira si nu ma citeaza nu pot sa fac nimic. Deci va rog nu imi atribuiti mie texte pe care nu le semnez.

---------------------------------------
pentru a impiedica orice speculatzie precum ca radu nu = AMP, s'a mai facut o completare mica, ca aia de furnica:
Nou raport Oxford Analytica

Mar 13th, 2010 by radu

Alina Mungiu-Pippidi


Nici acest raport Oxford Analytica nu e scris de mine (vezi Hotnews). Precedentul facea servicii taberei Basescu, acesta compara pe Basescu cu Putin. Ce aveam noi de spus ati putut citi in raportul anual al SAR si in editorialele mele din Romania libera. Inca o data, si pentru cititorii Hotnews grabiti, nu mi-l atribuiti mie, ca nu l-am scris eu

2 comentarii:

GERULA spunea...

Si tu crezi ca e Lippidi autoarea ?

niku_elektriku spunea...

nu cred, draga gerula, da' daca el/ea a simtzit nevoia sa se dezvinovatzeasca, ce'as putea sa mai spun ?
oricum, s'ar putea sa fie una din "surse" ca cam are credit p'acolo !

Trimiteți un comentariu