duminică, 28 martie 2010

gainatz de gaitza


iata ca "expatu" gaitza, dupa o experientza canadiana, draku stie cit de reusita (daca a ajuns sa atenteze tot la banu' publik din romanik), si dupa o rebranduire premergatoare facuta, cu mopu' probabil, de catre nixtorescu (faza pe care n'o poci evalua ca nu i'am parcurs nici o productziune din perioada aia), se reintoarce in bratzele primitoare ale tvr sassu.
pen' ca m'am uitat la simpsons sezonu' sapte, (re)transmis pe tvr simbata de la un'spe seara (daca nu stiatzi), l'am reintilnit si pe gaitza cu emisiunea lui "mioritza niuz", si poci spune ca o porcarie mai mare nici c'am mai vazut, fatza de care "stirile de simbata asta" par acu' o adevarata capodopera.
productzia respectivei porcarii trebuie sa fi costat o gramada de bani, dupa tipicu' tvr-iot, cu o sumedenie de locuri de filmare, cu multitudine de personaje si recuzita, ca e de la "ei", si nu conteaza.
am stat si am privit pin' la sfirsit cu o stupefactzie crescinda, neincercindu'ma in perioada aia nici o tentativa de zimbet, nici macar de compatimire, cum se mai intimpla atunci cin' mai ratacesc, vinovat, pe vreun otv sau alt canal de larga inspiratzie.
cred ca pina si mentorii sub aripa carora s'a lansat, almasanca & tatulici, l'ar fi privit mustrator, mai ales ca almasanca, vad acu' ca m'am uitat peste program, are si ea o "contributzie" masiva, tot pe tvr, si tot simbata, la tocarea bujetului aflat si asa in grea suferintza, multzumita "conducerii intzelepte".


pentru aceste motive, si pentru inca multe altele, imi revine in minte un fel de apel/intrebare d'al lu' rogozanu, pe care chiar vroiam sa'l analizez cu alta ocaziune:
cit de pregatitzi sintetzi sa'i datzi ceva bani in plus lu' sassu (ce s'ar parea ca devine din ce in ce mai "greu de ucis" cu ajutoru' neprecupetzit al pontosilor si crinolinelor) ?

"se mai exista" destui "fomisti disponibili" in continuare !

4 comentarii:

matusalem spunea...

Vrem sau nu, o sa-i dam. Asa cum dam bani pe toate cacaturile. Oricum, eu la postul asta de televiziune ma uit in trecere, cand mi-e lene sa tastez direct numarul postului pe care vreau sa ma uit. Cat despre emisiunea lui Gaitza, nimic nou sub soare. Mishtocareala clasica despre emisiunile altora. M-am cam saturat si de chestia asta. Altceva mai inteligent nu sunt in stare sa fabrice. O sa platim si cacatul asta, ca nu avem ce face.

George spunea...

Alex Stefanescu(Garantat 100%),Irina Pacurariu si Eugenia Voda sunt singurele motive pentru care as scoate portofelu';in rest,multzam Dom'Niku pt. PBX.TV,eram ''fiu ploii'' adeca niznaiu:la vara putem vedea Marea Mingicareala(multa sanatate si respect lu'Nea Rica R.) din tara lu' Mandela pe TVR HD !

niku_elektriku spunea...

@ matusaleme, puiule,
nu'i de bun augur fatalismu' asta mioritic, zau !
cu televizia natzionala incaputa pe mina (poate) noului presedinte-director general floriiin calinescu, am avea (din nou: poate !) privilegiu' de'a vedea'o taiata si vinduta la fiare vechi, cum s'a'ntimplat si cu o mindrie a industriei natzionale: ior.

niku_elektriku spunea...

@ george

da' eugenia voda mai e ?

Trimiteți un comentariu