sâmbătă, 27 martie 2010

tzigareta doi spre trei spre patru, baietzi

evaziunea fiscala in domeniul vinzarii tzigarilor de contrabanda depaseste un miliard de euro.
mda !
am trecut aseara prin obor.
era "razie" !
sanchi !
trei caralii, ce aratau mai interlop (unu' avea chiar un caiet-registru-bloc de procese verbale bagat la spate, "la shmecerie", sub cantura ce'i tzinea nadragii sa nu'i alunece de pe abdomenu' proeminent) decit persoanele ne-afroamericane ce continuau sa traga de mine sa cumpar, se fitziiau de colo colo printre "tarabele" abandonate (improvizate din cutii de carton de diverse marimi si culori) de "comerciantzi.
"hotzii" si "vardistii" se intrepatrundeau foarte armonios.
"hotzii" se prefaceau ca se sperie, dar, in esentza, nu depaseau nici cu un centimetru teritoriile "alocate" (asta am vazut in mai multe "vaduri"), iar caralii isi faceau si ei "rondu" de mici maimutzoi fara nici o importantza in aceasta afacere, alegindu'se, probabil, doar cu vreun pachet - doo "moca", ca de "cartuse" n'aveau "fatza", ca le'ar diminua "rata de profit" sefilor afacerii, care, n'ar fi exclus, sa fie si printre sefii lor mai mult sau mai putzin directzi.
altfel ce mai chichirez afacerea ?
asa ca, un cintec vesel sa cintam (fara nici o legatura, totusi !):

blaga !
banii inapoi !

4 comentarii:

George spunea...

Multzam fain,Dom.Niku,dupa saptamana asta nebuna; din partea mea,tovarasii urmatori(tot fara legatura cu subiectul,primii cu refren celebru) http://www.youtube.com/watch?v=wcVLeUFW-AM si http://www.youtube.com/watch?v=lIAh_iRdA_8

matusalem spunea...

Dupa parerea mea, taxele alea la tutun nu sunt facute sa aduca la buget ceva bani, ci ca o sursa suplimentara, la bugetul ministerului de interne.
Dar indirect, nu mai trece la stat, intra direct in buzunarul unora, sau altora, aia care au norocul sa fie in misiune pe acolo.

niku_elektriku spunea...

@ george (dialog la distantza !)
tot cu "vechituri" dom'le ?

io chiar am apucat tirgu mosilior in proaspata pruncie !

si pe maria tanase, parca, ca parca e moarta dupa '960 !

niku_elektriku spunea...

@ matusalem
am avut si eu perioade cin' refuzam sa cumpar "de la tzigani", pentru ca in locurile in care aveam eu drum nu gaseam decit indivizi care le dadeau doar cu 10-20 de mii mai ieftin ca la "oficial", si'mi ziceam ca nu merita diferentza, si mai contribui si eu la bujetu' napastuit al statului.
dupa ultima scunmpire, insa, si cind i'am gasit si p'ai de la obor care le dadeau la juma' de pretz, am cumparat si eu de vreo trei patru ori, pina ce m'am hotarit sa ma las... vreo trei zile !
acu' nu mai cumpar, da' o fumezez pe nefasta'mea, ea, bin'ntzeles, fumeaza neste chestii de muiere, si "de la oficial", asa ca daca o sa intilnesti un galigan tragind din "paie" pe strada, sa stii ca io sint !
jur ca n'o sa le mai finantzez (macar atit), cu banutzu' meu, astora huzuru', desi sint constient ca putzin le pasa !

Trimiteți un comentariu