joi, 2 decembrie 2010

viatza si trairile unui tzucalar far' de tzucal, si far' de cauza

iar se iau de gitzi dom' tudoran cu nepotii gornistului calare pe tanku' sovietic tisminensky, cel ramas, chiar de'i la 'j de mii de kilometri departare, bampiru' ce suje sinjele de principialitate al natziunii.
e un razbel car' pa mine ma depaseste, si chiar ma plictiseste, cu enerjiile ce se degaja in cantitatzi ce nu ma 'ndoiesc c'ar fi de folos in cu totu' alte locuri/sinecuri ale statului romun.
nu stiu ce (si daca) mai ocupa freo fonctzie  in cadru' administratziei americane dom' tudoran, da' tare mi'ar fi placut sa fie si el unu' din sinecurizatzi.
patria tinjeste dupa astfel de hoameni, chiar de's cam tzifnosi si certocraci de felu' lor, coplesita cum e de coropijnitzi si veveritzi subacvatice.
da' ei prefera sa se paruie pe teme de paunsescu si alte antricoate.
si totu' nu se 'nvirte decit tot in juru' "amaritului" de basescu, cel ce fuge de propriu'i popo' (atit de iubit in conditziuni mai p'opice), pin' o sa ajunga sa fie fugarit de acesta, dupa cum bine pre_zice pretenaru' iaru.
ce drak s'or face cin' cadavru' n'o sa mai umble?
diferentzele hide_ologice devin mai acute cin' apar binevoitorii cu irimi mai mult sau mai putzin rele, car' ii si 'ntarita, facindu'le pustiu' de bine sa'i arondeze propriilor convingeri si enterese nestramutate.
asa ca si io ma simtz, in actualele circumstantze, tiptil-tiptil, un epigon al AVP-ului, caruia'i copii inconstient si inconsistent, si far' de talent concupiscent, multe din perlele de "spirt" (descopar si recunosc).
pe linga c'am devenit si tzucalar far' de tzucal, alaturi d'altzi asemeni mie, cu ochii la becu' ce pilpiie

11 comentarii:

Shadow spunea...

Niku-le

In linkurile pe care le-ai dat la avp pot sa remarc ca el il acuza pe DT pt ca ar sustine ca neamtu (cu minuscula pt mine) la 15 ani nu putea fi legionar(corect), nu am vazut unde l-a acuzat cu zicerile de la cei 15 ani ai acestuia dar ma rog. In acelasi timp pe mine tot la el pe blog m-a tratat de securist comunist pt ca mi-am permis sa spun va vt are multi inaintea lui in masurarea "patriotismului"(majoritatea romanilor sunt inaintea lui vt). In cazul meu "varsta si mai frageda" nu a contat deloc in "epitetele" pe care avp mi le-a adresat. Si stia foarte bine ce varsta am.

Ei da poti ramane un etern si fascinant cititor al avp-ului dar in nici un caz al "avp-ului" actual ci al celui ce a fost si a "ratat" sa mai fie. Ceea ce consider ramane un Mare pacat.

Am observat ca te chinui sa te exprimi ca el (de aici si epigonul pe care-l simulezi)

PS. 1. Cand "cadavrul" nu va mai misca va fi impaiat la Antipa pe post de "veriga lipsa" si o noua "catena" a lantului comunist ii va lua locul pt "intelectualii prezidentiali". Posibil baconski
2. De plictisit nu te plictiseste decat DT si orice alt "opozant", avp si gasca smechera de la icr la institutul de asa zisa studiere a comunismului nu. Dar fiecare alege sa creada in ce vrea. Evidentele nu mai exista, doar "propaganda" mai conteaza.

jderu' spunea...

Salutare, domn'Niku!
Este razboi civil intre dizidenti, domn'Niku, episodul America de Nord. Acum noi suntem prea mici sa stim culisele, dar eu voi lasa scris in testament copiilor mei sa se intereseze cand se vor desecretiza arhivele.

niku_elektriku spunea...

shadowe,
nu stiu cine esti si nici nu stiu ce ai de 'mpartzit cu avepeu, cel pe car' nu ma chinui sa'l imitz deoloc, ca n'am aspiratzii si orgolii de poiet, din puntu' asta de vedere nici neputindu'ma considera romun (nascut poiet adeca).
adevaru' e ca am "mici probleme" cu aparatu' mesticator (ceea ce se vede si din poza atasata), asa ca am ajuns sa vorbesc cu guritza 'ntredeschisa... rezultind cam ce reiese si din tecstuletze, ca doar in linba romuna se aude cum se scrie, si invers :((
si, nu!
nu sin' d'acor' cu tine!
nu intru in amanunte...

niku_elektriku spunea...

@ jderule,
care arhive ?
alea americane ?
ca vedem acuma cit sint de sigure...

nu ca arhivele noast'e stramosesti disparute'n putzu' gindirii!

ninge la voi?

Dorin Tudoran spunea...

Domn' Niku-le-le:

Unde ma vej 'mtale pe moi plecat la razbel?
Eu doar privesc si dau din pleoapa.
Nici asta nu se mai permiteaza?

DT

jderu' spunea...

Dupã "scurgerile" astea, domn'Niku, americanii se vor întoarce la hârtie si pix.
A nins, domn'Niku, a nins binisor.

Shadow spunea...

Niku-le

Pt problemele de masticatie iti urez sanatate maxima. Pe avp-ul il cunosc "virtual" de multa vreme de pe forumul ziua. Pana la "marea schisma" totul a fost ok. Si multa vreme dupa. Cand insa am observat cum "a ajuns" mi-a lasat un gust amar. Iar el "genialul" a reusit intr-o singura seara sa ma "scarbeasca" cu "argumentul la persoana". Cand insa iti pun in fatza "acelasi tratament" pe care avp il aplica altora dar pe care il "contesta" altora tu imi spui ca nu esti de acord. Genial. Amanuntele nu pot face nici o "diferenta" e drept.

niku_elektriku spunea...

dom' tudorane,
merci d'asa o honoare!
da' daca dai (din pleoapa) da si mata mai cu mila...

niku_elektriku spunea...

@jderule
mi'e sa nu ramiie doar cu picsu'!

niku_elektriku spunea...

@shadowe,
io am devenit mult mai pasnic de cin'am adoptat egzemplu' presidentului (de fapt el l'a urmat p'al meu, c'am renuntzat 'naintea lui) d'a nu mai urmari canalili manipulatoare!

Anonim spunea...

@ niku_elektriku:

Niku-le-le:
Iti spun numai matale (care//le suferi de discretie ca Stefan al Mare si Cvasi-Sfant de guta): curand pun in fonctiune (da nu pe tzechinii publici) si pleoapa ailalta. Bre!, nu te sparia, nu intelege alte dracii: vreau sa plec in vacanta. Ba sa ma si bucur de ea. Cum plec, cum itzi dau ravas (I pak dau stire...); cum ma-ntorc la trebiliii cetatzii, cum itzi dau de Stireanu. Da', mie imi priesc doar vanantzili lungii, chiar daca nu sunt eu autorul Vacantzei mari
Sper ca vei da inalata matale pretuire acestei tzineri la curent; preferabila altor curente de opinii, zau, prea viforoase...
DT

Trimiteți un comentariu