luni, 19 mai 2014

între dooă (slugi), nu te plooă

dom'le, nu mai e valabilă nici zicerea aia cum că dușmanii dușmanilor mei sînt prietenii mei:

Mălin Bot

Cum am făcut cute din pricina tovarășului Radu Călin Cristea

Uitasem de cutele pe care mi le tot provoca Radu Călin Cristea și chiar de existența acestui personaj pe care l-am regăsit ca umil politruc în CNA.




pentru că nici atunci cînd o slugă sinistră precum malinbot, care a transformat evezeaoa (alături de multzi altzii) într'o glumă la fel de sinistră, îtzi dă ora exactă cu precizia unui ceas atomic, nu potzi să nu ai accese de vomă.

o spun eu, care nu am precupetzit nici un efort pentru a'l demasca pe tristul sinecurist-rapidist radu calin cristea.

ferește'tzi capu' cînd mili tzienii aruncă piatra

6 comentarii:

hannah arendt mere spunea...

vai de steaua ta, elektrikule, strugurii sunt sus-sus si acri-acri, nu se merita sa pui botu', nooo ?

niku_elektriku spunea...

hannah arendt mere

merele sint acre, tovarase plutonier adjunctant

Anonim spunea...

"o spun eu, care nu am precupetzit nici un efort pentru a'l demasca pe tristul sinecurist-rapidist radu calin cristea."
Domnu nikuelektriku, vreau sa vad un mic exemplu despre cum l-ai demascat pe "sinecuristu -rapidist ." Din ce am vazut pe Certocratia lui Dorin Tudoran , nu l-ai deranjat cu nici o vorbulita, daramite sa-l demasti. Sau pe bloguri nu se pune , mai ales pe cele unde se modereaza la greu ? In ceea ce-l priveste pe malin bot te apuca voma degeaba, intrucit nu se compara cu "sinecuristul politruc" de la CNA, care este platit din bani publici pentru a pastra legalitatea, moralitatea si limbajul decent in audio -vizual. Malin Bot este ziarist cu drept de libera exprimare , iar daca nu-ti place ai si dumneata dreptul sa nu-i citesti articolul din ziar. Prin urmare daca dumneata il crezi "sluga sinistra" pe motiv ca a transformat ziarul intr-o "gluma sinistra", ai acest drept sa-l percepi cum vrei , dar si eu am dreptul sa-ti spun ca vorbesti cu pacat .

niku_elektriku spunea...

domnu anonimu,

vai ce surprins pot sa fiu, cind dau peste o adresare cit se poate de politicoasa, desi poate n'ar fi fost cazul, a domniei voastre catre mine, care d'abea ma obicinuisem cu apelativu de cirnat elektrik, cu care ma gratuleaza ultimu mochican, emigrantu, pe care nu reusesc in nici un fel sa'l introbag in spamul din care se intrupeaza din ce in ce mai obositor, aripa stinga, asa ca'l las in durerea lui, si eu d'ale mele, printre care se afla inclusiv numitul malinbot, un tuca (marius tuca) intirziat si putzin esuat in meandrele gurnalismului de interes picaresque, daca enteresele partidului de suflet al duduchii o cer, ca doar n'o sa va cred pe dumneavoastra pe cuvint ca malinbot lucreaza "la privat", sau, te pomeni, o fi descoperit intre timp madama formula apii calde pe care o cauta severin pe vremuri, ca sa reuseasca sa intretzina, in plina criza, si "din opozitzie", o asa infloritoare pressa scrisa, vorbita&trombonita, vrind sa'si intreaca magistrii de la antenatrei, c'asa am avutara noi noroc, fostii, in cazu meu, si actualii, in cazul domniei voastre, basisti,
sa ne riza badea, gidea si cu grecu ca ei ii baga varanului bani la teshcherea iar noi nu putem sa explicam cum "se finantzeaza ai nostri" (ca brazii, cu muci pe piept), de le ies asa niste productziuni demne de plins, ca tot veni vorba de malibot asta (despre mircea marian sau silviu sergiu nici nu mai vorbesc, saracii, ca nici sa viseze colorat nu mai au voie, de frica sa nu'si aduca aminte f'unu si altu ca au injurat la babacu si duduca lui cind inca mai era voe).

lasatzi'l pe dom tudoran, ca sughitza p'acolo pe unde'o fi, si, doamne feri, se mai si ineaca cu f'un oscior de rinocer, desi, dupa cum l'am zarit in ultimele datzi, mai curind radu calin cristea ar avea nevoie sa ingurgiteze de urgentza vreo doi elefantzi la protzap, intr-atit era de slab, ca si rapiduletzu, numai piele si os











Anonim spunea...

Eiiii, uite ca mi-ati raspuns !!! Si eu care nici nu mai speram ... Dar, desi nu prea vad un raspuns clar la solicitarea mea, va multumesc pentru raspunsul de ...buna ziua . Stiti zicerea aceea : "a lasat loc de buna ziua ". Prin urmare promit ca am sa mai vin.Nu de altceva, dar m-ati facut curios sa stiu cum ati dedus ca sunt un actual "basist", si de ce ar trebui sa-l las in pace pe "dom tudoran". Deasemenea, sunt putin nelamurit cam ce legatura are o anume "duduca" si "madama" cu apa calda , malin bot si "criza din opozitie"? Daca vorbiti de criza dreptei politice si campania electorala nu cred ca trebuie sa va speriati . Sunt foarte convins ca "duduca" stie bine ce face . Pe mine nu ma sperie deloc . Dar daca pe dvs va sperie aveti destule variante sa va protejati in scopul de a nu pati ceva, doamne fereste . De exemplu , aveti varianta cu scuipatul in sân, sau pur si simplu s-o ignorati.

niku_elektriku spunea...

@ anonime

am intzeles, sau macar ma fac c'am intzeles!

:D))))

Trimiteți un comentariu