joi, 22 mai 2014

bucuratzi'vă, romuni, după gubernarea 2D, avem acum și fetze de biden turtit!

dupa scurta vizita a domnului vicepresedinte biden, pe care m'am straduit, profitind si d'o scurta absentza din oras, c'am stat in cassa, s'a n'o urmaresc pina in cele mai mici amanunte, ba chiar deloc, m'am lamurit, intr'o oarecare masura, cum sta treaba care s'abatu pe capu' romunilor, cei care, dupa ce'n doo mii patru or avut d'ales intre doi comunisti, conform spuselor actoalului diktator, acuma c'aproape ca nu mai au d'ales, daca stai si te uitzi, cum am facut eu in seara asta, pretz de citeva minutzele, la prostanacu' de geoana, saracu, cel ce, cu toate ca s'afla la multe leghe supt mari distantza, ca capacitate, de inconsistentul vesel, ponta, nu ni'l mai ofera nime' spre alegere pina culegere, lasindu'ne cu ponta pe cap, personajul 2D (asa am aflat, cu ajutorul aceluiasi vecinic si indispensabil cristoa, care zicea, tot in seara asta, despre pontos, ca e "omu' fara insusiri"; eu ma limitez sa'i zic ca'i doar 2D), pe care nici sa'l injuri ca lumea nu'tzi vine, ca risti sa devii la fel de penibil si obositor precum turcesqiu.








2 comentarii:

Anonim spunea...

Aha, acum am inteles :nici cu biden ,nici cu ponta , nici cu geoana, nici basist nici cu udrea ...Atunci cu cine, bre ? Da,da sunteti cu" boldogul "... ca pe el l-ati ocolit . Eu zic ca e bine si-asa, decât ăilalti sau deloc.

Shadow spunea...

@emigrant
dar "meseria" matale care este "tovarase"? Aia de "critic" a unuia sau altuia? Aceea de "gica contra"?
La cantitatea de "zoaie" pe care o reversi zilnic pe net ma indoiesc ca esti "obligat" de catre propriul dtale "burdihan" sa te prezinti zi de zi la serviciu.

Nu fi acum "gelos" pe meseriile altora. Ar fi trebuit sa inveti la sanul lui madam merkel ca oamenii sunt departe de a fi "egali" in calitati si competente.

Trimiteți un comentariu