luni, 5 mai 2014

  unde se duc bloggerii cînd se duc?  

am un acut sentiment al vinovatziei, dupa ce aseara am aflat ca theophyle ne'a parasit intempestiv, iar ultimul meu contact cu el a fost asta:


era taman in ziua de pasti, iar eu, ca ateu practicant, am gasit ca nu era tocmai oportun sa folosesc "Hristos a Inviat!".

habar nu aveam cine era, "in viatza civila", theophyle (intre timp am aflat ca el se numea ion herescu), nici ca ar fi avut probleme cu sanatatea.

iata ca, la distantza de zece zile, medicul (ca doctor nu pot sa'i spun, dupa episodul cu "doctorul ponta"!) ion herescu a demonstrat ca, la fel cum croitorii nu au haine, elektricii au instalatziile defecte, medicii nu exceleaza la capitolul sanatate.

pluteste o unda de mister in jurul disparitziei fizice a lui theophyle, decesul parind a fi intervenit in urma unei operatzii efectuate intr'un stadiu foarte avansat al unei septicemii, sporind sentimentul de revolta si neputintza in fatza fatalitatzii, pentru ca noi totzi sintem invatzatzi sa ne tratam singuri orice infectzie aparuta in corp, indopindu'ne cu antibiotice pina la comanda "hopa!", fara sa mai apelam la minunatul sistem de sanatate romanesc, care"i mai are pe constiintza si pe altzi mari disparutzi, dintre care imi amintesc acuma de iosif sava, gheorghe constantin, gheorghe dinica, silvia popovici, care totzi au murit, aparent cu zile, nu in urma unor boli care sa para de netratat.

as fi preferat de o mie de ori ca moartea lui theophyle sa nu fie moartea domnului ion herescu, ci sa fie doar o modalitate, poate nepotrivita, de a se retrage din blogosphera, de prea multa scirba acumulata, cum incercase, la un moment dat, insusi "textualistul" domn goe.

*************

in ultima vreme rarisem interventziile pe polieiaworld, tot din motive "politice", pentru ca nu doream "sa stric atmosphera", theophyle fiind un sprijinitor asumat, dar moderat si critic, al gruparii lui mru, fapt care nu ma facea sa intru in contradictzie cu el (de altfel, ma bucuram, in mod nemeritat, zic eu acum, facind pe modestul, de un loc privilegiat in rindul bloggerilor dintr'un clasament personal al domniei sale, lucru repetat de mai multe ori, fara legatura cu vreuna din interventziile mele pe acel blog, ceea ce ma indeamna sa cred ca era sincer cind o zicea, ca n'avea nici un motiv sa'mi dea cu periutza), dar ma punea in contradictzie cu unii dintre comentatorii ferventzi de acolo, care ramasesera (spre deosebire de theophyle), basisti ferventzi, capabili sa rupa carne de pe tine daca deranjai prea tare.

tot "din cauza lui theophyle" am ales sa fiu mai blind decit ar fi fost cazul cu molaticul domn mru, ceea ce, probabil, nu se va mai intimpla de acum incolo.

la "buna" revedere, draga theophyle!

ca nici eu nu ma simtz prea bine!

:(

3 comentarii:

niku_elektriku spunea...

emigrante, nici sa murim nu ne lasi?

lasa'ne!

Shadow spunea...

Dumnezeu sa-l ierte Niku-le si matale sanatate ca e mai buna decat toate. Nu eu nu v-as lasa sa muriti chiar daca uneori nu aveam aceleasi opinii.

niku_elektriku spunea...

Shadowe,

chiar nu potzi sa stii ni-cio-da-ta!

eu chiar nici o intentzie in directzia asta, dar...

merci pentru intentzie, totusi, ca, pina una alta, sper sa mai apuc sa ingrop niste cadavre politice

Trimiteți un comentariu