joi, 15 mai 2014

uite că există o esssplicatzie de ce are romunu' o memorie atît de scurtă!

iată că nu doar marele i.l. caragiale, că ion luca caragiale nu po' să'i spui, a pătruns în străfundurile meandrelor concretzului sufletului, de slugă, romunesc.

eduardo de filippo ne arată noo, prin intermediul unei schitzisoare aparent lipsite de pretentzii, de ce pesedeoa n'a coborit aproape ni-cio-da-tă supt treizeci la sută din intentziile de vot, de ce e pe cale sa ne procopsim c'un pontos caricatural președinte, cum și de ce mai există atîtzia băsiști obositor de fidei, în afara celora plătitzi din pușculitzele duduchii.


ba așa'mi explic acuma și de ce am rămas singurel p'aicea, de cînd l'am băgat la spam pe emigrantu', de'a ajuns și dom' goe să rîză de mine.

treaba lor, că eu tot nu mă las!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu