vineri, 2 aprilie 2010

ce se 'ntimpla cu spir'tu' ci(u)vic in tzara asta ?


la orele sap'spe trecute fix am trecut razant cu p'tza romana, si'n afara d'o baba cu sacosa violet (nu cre' ca era zoe petre...), ce se urca in nu's ce avtobuz, si niste avrolaci ce'si disputau o sticla cu contzinut oarecum lilikiu intr'un gang dinspre ase, n'am remarcat miscari suspecte in zona.
n'am indraznit sa fac poze sa nu le trezesc suspiciuni eventualilor insurgentzi ce'or fi stat ascunsi prin localurile din imprejurimi.
nici initziativa privata nu incerca sa speculeze "nevoia de violet" a messelor, prin eventuale tarabe aprovizionate preventiv cu broboade, batistutze ori alt gadget "la tema".
m'am invirtit freo zece minute, apoi am parasit locu' ostilitatzilor dezamagit.
oare si lilikiii sint romani ?

5 comentarii:

Riddick spunea...

Am postat de trei ori (involuntar), conexiunea făcea figuri, apărea fereastra cu mesaj de eroare(am salvat textul şi l-am repostat cu copy/paste)...

GERULA spunea...

si'n afara d'o baba cu sacosa violet ...o fi fost Lilick mascata :)

niku_elektriku spunea...

da, si mie mi'a facut figuri blogspotu' in seara asta.
si logarea in contu' goagal mi'a facut figuri cind am vrut sa postez ceva la tine pe blog.
ma rog, spir'tu' violent o fi de vina !
razbunarea lor fi'va napraznica !

Riddick spunea...

Ia nu vă mai luaţi de Lilick, că ne supărăm ! ;-)

niku_elektriku spunea...

nu, breeee,am uitat'o deja !

acu' vazui un harticol fain in evz.ro si vreau sa'l pun aici cu indemn de buna pace pascala ;-(

Trimiteți un comentariu