luni, 5 aprilie 2010

anu' asta nu mai cade craciunu' in mai ?






ce sa spun, m'a zgindarit ziua asta fara basescu de nu se poa' !
si pen' ca una din marile dureri ale antibasestilor e aia cu populismu' lui desantzat, mie imi pare de'un populism infiorator faptu' ca'mi baga astia diverse chestii in casutza postala cu ocaziuni diverse, da' mai ales de sarbautorile religioase.

asa am gasit anu' asta o "felicitare" semnata SI de madama weber, una din fostele preotese ale corectitudinii politice.
am aflat de la serastttos (ce, se pare, sta tot in sectoru' lu negoitza) ca nici pedeleii nu se pot abtzine.
eu n'am avut placerea de data asta, fiind obligat s'o de(z)gust doar pe madama mai sus pomenita.
anu' trecut in luna mai am avut un adevarat soc primind un cd cu colinde de craciun de la crin antonescu, ce'o transforma pe fica'sa in "scula" electorala.
atunci obtzinusem promisiunea cuiva, persoana importanta, nu spui tzine, ca o sa propuna interzicerea folosirii minorilor in batalii electorale.
si a simbolurilor religioase, as adauga eu acu' !
a ramas ca'n gara !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu