luni, 26 aprilie 2010

teo timida


nu stiu daca timiditatea ei e una jucata, da' n'as fi zis ca o sa o descopar in aceasta postura pe cea car' a rezistat atita amar de ani in compania celor mai felurite specii de locuitori bipezi, sau in curs de a deveni asa ceva, ai tzarishoarii.
poate ca o fi ajuns si ea la o cotitura a existentzii in care nu mai stia pe un' s'o apuce.
cariera ei in televiziune era intr'un moment nu tocmai formidabil, dupa un episod ce mi'a ramas in minte ca unu' de teribila umilintza din partea unui asa personaj public.
habar n'am daca e bine c'a intrat in politica, si daca are vreun talent pentru asa ceva, desi, tzinind cont si de fauna care misuna p'acolo, nu vad de ce n'ar facea o figura onorabila.
nu cre' ca e o manelista, cum o acuzau unii, da' m'ar bucura nespus sa n'ajunga d'abia acum !

تيو الحظ !


3 comentarii:

Riddick spunea...

M-a cam pus pe gânduri când am auzit-o spunând azi: "eu fac parte din societatea civilă !".

Şi eu care credeam că face parte din PDL...

niku_elektriku spunea...

ai vazut riddick ?

depinde si societatea asta civila ce 'nseamna !

oricum mai civila decit mincioaica, plutoniera majora de la bali...

Turnofftheglory spunea...

Riddick, chestia e ca PDL are in conducere niste oameni ce te indeamna sa te disociezi.

Trimiteți un comentariu