marți, 20 aprilie 2010

conspiratzii




simtzeam ca ma roade ceva si nu stiam ce:

Vechea Europa s-a îngropat în cenusa. "1940, 2010 - Polonia din nou singura. Unde e Sarkozy? Barroso? Obama?"
Gelu Trandafir
Nu ar fi trebuit sa ne surprinda. Rompuy, Zapatero, Barroso, Ashton, Merkel, Sarkozy, Berlusconi, Brown si alti predicatori ai "Europei unite", ai "Europei valorilor" au lipsit de la Cracovia. Nu ne mai faceam iluzii; era de asteptat. Asta nu însemna însa ca absenta lor este mai putin rusinoasa.

Comparati si dumneavoastra. Actiunea de curaj si onoare a Presedintelui Kaczynski si a celorlalti lideri est-europeni care l-au insotit în 2008 la Tbilisi (presedintii Ucrainei - Victor Yuscenco, Estoniei - Toomas Ilves, Lituaniei - Valdas Adamkus si premierul Letoniei - Ivars Godmanis) este interpretata drept un act de nesabuinta. Pilotul, desi militar, a refuzat sa aterizeze la Tbilisi, temându-se sa zboare în zona de conflict. Avionul a aterizat în Azerbaijan, iar cei cinci lideri au calatorit pâna la Tbilisi într-un convoi de masini, într-o tara aflata în conflict cu Rusia.

Astazi însa, rachetele rusesti nu amenintau cerul Uniunii Europene, nici eventualele convoaie auto. E drept, avioanele cu reactie nu puteau zbura, cele militare puteau însa zbura la 6000 de metri. Dmitri Medvedev a venit de la Moscova cu un astfel de avion si a jucat într-un rol principal. Doar a venit ordin de reconciliere! Iar liderii europeni au petrecut un weekend confortabil, umbriti de norul de cenusa vulcanica.

O Uniune Europeana care-si propune drept tinta racirea planetei cu doua grade Celsius, care se lauda în fata americanilor cu infrastructura - autostrazi, cai ferate si trenuri de mare viteza - a fost paralizata strategic astazi de un nor de cenusa, s-a facut ca nu gaseste solutii pentru a transporta macar un lider occidental al vreunei tari din Vechea Europa (UE-15) în sânul Europei, la Cracovia, la funeraliile liderului unei mari natiuni europene. Ce rusine!

==============================================
British Airways: Inchiderea spatiului aerian britanic e inutila. KLM Air France: Managementul riscului nu mai poate continua asa
de R.M. HotNews.ro
Luni, 19 aprilie 2010, 18:55


Inchiderea spatiului aerian britanic este "inutila", a declarat luni directorul general al companiei British Airways (BA), Willie Walsh, dupa zborul de incercare efectuat duminica, in urma caruia nu au fost inregistrate niciun fel de probleme, relateaza AFP. Pozitia sa este sustinuta de un alt gigant al industriei, Air France KLM, care sustine ca "managementul riscului creat de eruptia vulcanului islandez nu mai poate continua in acest fel".

"Analiza pe care am efectuat-o pana in prezent, la fel ca si zborurile de incercare derulate de alte companii, furnizeaza noi probe ca restrictiile globale impuse in prezent spatiului aerian sunt inutile", a declarat Walsh, intr-un comunicat de presa.

"Credem ca firmele sunt mai degraba in masura sa evalueze toate informatiile disponibile si sa stabileasca ce riscuri exista", a adaugat el.

Analizele efectuate in urma zborului de incercare au aratat ca "cele patru motoare au functionat fara probleme pe toata durata zborului", precizeaza compania britanica.

Walsh concluzioneaza ca "riscurile sunt minime" si "pot fi gestionate prin proceduri alternative".

"Cerem guvernelor sa adopte urgent o noua politica prin care sa ni se permita reluarea zborurilor", adauga el.

"Managementul riscului creat de eruptia vulcanului islandez nu mai poate continua in acest fel", sustine si Pierre-Henri Gourgeon, presedintele Air France KLM, care arata ca in cursul zilei de luni "mai multe zeci de zboruri au fost efectuate in Europa si nicio anomalie nu a fost raportata".

"Situatia este extrem de urgenta. Milioane de pasageri sunt blocati in lumea intreaga. In cateva zile, mai mult de 60.000 de zboruri au fost anulate in intreaga Europa. Transportul aerian european in totalitatea lui pierde 150 de milioane de euro pe zi si azi ne aflam in cea de-a cincea zi. AIR FRANCE-KLM reprezinta impreuna un sfert, adica 35 milioane de euro pe zi.
500.000 de angajati directi, si de trei ori mai multi angajati indirecti, sunt in fapt, in ajunul unui somaj tehnic total", potrivit unui comunicat remis HotNews.ro.
=======================================================

Ruşii au început construcţia gazoductului Nord Stream

Publicat 07 April 2010

Gigantul Gazprom a început construcţia gazoductului Nord Stream ce urmează să lege Rusia de Uniunea Europeană trecând prin Marea Baltică, a anunţat agenţia RIA Novosti citând oficiali ai companiei de stat.


BASESCULEEEE,
NU MAI LUA, BA,
AVIONU ALA !!!!ca iar erupe vulcanu'

3 comentarii:

Riddick spunea...

Aş face o filmare "Katyn - ciné-vérité", cu activul de bază de la Bruxelles ca figuranţi.

Chiar ne iau de idioţi ? Şi-o caută cu lumânarea...

niku_elektriku spunea...

@riddick

acum m'am covins ca da !

Despina spunea...

Salut,
Nu stiu daca ati vazut si asta :

http://dreapta.net/res_355_La-c-teva-ore-dupa-catastrofa-rusii-schimbau-becurile-care-marcau-pista-de-aterizare-sustine-un-jurnalist-bielorus.aspx

Trimiteți un comentariu