luni, 24 ianuarie 2011

cu 'ncapatzinare sp'e descapatzinare

am trait ca s'o vedem si p'asta!
maresalu' antenescu stringin', alaturi d'aghiotantu' sau pontic, miinile personagiului colectiv "multzimea".
ce'i drept nu ne'a fo' prezentat si episodu' spalarii miinilor cu spirt de dupe aia.
se pare ca tiranu' vrea sa'mpartaseasca pin' la capat soarta formatziunii de habauci de care e lipit "ca marca de scrisoare" (ca s'o citez pe madam dra_grotesca, pe car' am zarit'o asara, dupa ce tziusem cu tot dinadinsu' sa nu'l pierz pe cristian preda in reprezentatzia ce'o dete p'unu' din canalele rau [a}f[u}amate).
daca essperentza pe car a trait'o 'mpreuna cu musiu fost tariceanu (devenit, apoi, pe rind, moliceanu, din nou tariceanu, ca sa se hotarasca, in fine, sa ramiie moliceanu pin' in ziua de azz) o fo' asa de traumatizanta incit sa'l faca sa mearga pin' in pinzele albe cu legumicolu' boc poloboc sta la bloc, tot pe loc, pe loc, pe loc, sa rasara busuioc, si sa'si piarza pin' in asa masura renumitu'i, asa zis, simtz politic, incit sa nu'si "aranjeze" o deplasare essterna, de mare 'nsemnatate, in insulele vanuatu, or in oricare alte insule, un' a 'ntzarcat mutu iapa, cum o procedat (mai putzin insulele) de zioa natzionala, cu muci la nas, unu' decemvre, 'nseamna ca'i groasa, si ca traiectoria'i devine inevetabela 'nsp'e capu'n perete.

6 comentarii:

Shadow spunea...

hai recunoaste nikule ca ai luat treaba cu "spirtul" de la mos califar :-p. Tre' sa cauti "spirtul" acolo unde el "exista" nu?

niku_elektriku spunea...

po' sa zic, sti'n' ca spir'tele mari se 'ntilneste, ca nu stiu desp'e ce'i vorba'n propozitzie?

Shadow spunea...

Postul lui mosul a aparut aproape in acelasi timp cu al tau ca si referenta la spirtoase, vezi la lilick in lista de "ordine". Stiam io ca e "intalneala spirtoaselor" dar nici asa.

niku_elektriku spunea...

uite, d'aia n'am scris io'n viatza mea macar o poesea, 'nafara de una porcoasa in vremea cin' abea deprindeam "lucru' manual", pen' ca mi'am dat sama ca umblasem o vreme cu inceputu' unui viers 'n minte, ceva cu un lac albastru, neste nuferi, p'arca era si'o barca p'acolo, ca sa'm dau sama p'orma ca era din eminoviciu.
da' pe la califaru' calc rar, desi'i recunosc valoare ("am valoare, baaa!", din lipsa d'afinitatz elective, asa ca n'am cum sa ma "inspir", fie si involuntar.
iar situatziunea sepepistei spalate cu spirt din postu' lui nu o poci aplica la mine, ca nu prea se potriveste, stiin' sigur ca acuma basea ar pupa pe gura si'un broscoi bubos numa' ca sa'i revie popularitatea d'odinioara, el chiar tinjin' la modu' fizic dupa asta.
pe cin' antenescu' se vede ca si el sufera fizic, da' din motive contrare, ceea ce am si vrut sa subleniez, ceea ce mi'a si reusit, dupa cite vad :).

apropo: crin chiar a pupat babe? ca io am scris dupa imaginatzie, nefiind curios in cazu' lui

niku_elektriku spunea...

ce mult am scris!

asta nu'nseamna ca vreau sa ma justific!

Shadow spunea...

@niku

esti un adevarat "estet" si poti, la o adica, sa scrii si "epistole fluviu". Nu stiu daca crinuletz a pupat babe, stiu insa destul de binisor unde se "simte alcoolul" pt un pic mai mult de "curaj gaina ca te tai". Distileria "nationala" s-a mutat de ceva vreme la "3 coceni" unde mai pui ca pe vremea somnicului de "dimineata" a lui voda, somnic de infrumusetare binenteles ca de "dasteptaciune" nu e cazul, au cam dat iama si "consilierii cei de taina" in "rezerva" pt "zile negre" absolut (suna a vodka stiu) prezidentiala.

PS. De ce ziceai ca suferea crinuletz fizic? Ca nu m-am prins? A primit si el "cadou" de la "distilerie" vreo sticloanta si era mahmur, cu dureri de cap si alte alea sau era marfa de "contrabanda" pe care "distileria nationala" din deal nu o impozitase cu un "timbru" fiscal?
Sarmanii sppisti dupa cati erau si cati se agitau am impresia ca primisera solda in natura tot in spirtoase. Tot cu "curajul" problema pasamite. Crinuletz sigur cu tine la bautura iar "pontacul" nici atat. Dar nici "alcoolicii" nu tin, se matolesc si mai repede decat copilasii "nevinovati".

Trimiteți un comentariu