luni, 24 ianuarie 2011

doamne feri! plus "recuzare"...

"multzamita" lu' marius oprea, precum si remarcii lui foarte plastice desp'e noa 'mpreunare antonescu, devenit antenescu p'in casatorie, si felics voiculescu, am parte de zeci de accesari 'ntimplatoare ce cauta, de fapt, detalii asupra unei traume fiziologice teribile.
le declar nule!
fara vreo legatura cu asta, profit de ocazie pentru a ma recuza de la orice manopera electiva in legatura cu asa zisa mea nominalizare, de catre neste persoane absolut stimabile, si chiar "dragutze", indiferent ca's situate de o anumita parte a spectrului poulitic, la un fel de concurs a carui jurizare cade incluziv "in sarcina" fostului "EL INSUSI" adrian nastase, zis si bombo (nu ca m'ar paste f'un pericol!).
si p'astea le declar tot nule...

6 comentarii:

Shadow spunea...

Si ti-a scapat taman matale "cererea" de demisie descoperita de sutu? Mai sa fie. Cum se mai masoara "ipocrizia" deh vorba matale "daca nu "x" atunci cand daca nu acum atunci cine"?

niku_elektriku spunea...

shadowe,
te essprimi tot mai eliptic pentru mine!
crezi ca "perii" toata blogosphera" sa te'ntzeleg?
(la mine nu se "pune"! ...atunci cin' nici mie nu mi'e prea clar ce'am vrut sa zic!)

niku_elektriku spunea...

m'am prins!
cu pretzu' murdaririi mele virtuale ("ma simt murdara!") p'in accesarea cocinii pesediste.
o "goanga" shutziniana ce ma lasa la temperatura mediului, ca, s'ar prea phutea, sa fi semnat si io apelu' ala, far sa fi citit toata polologhia.
lucru ce s'o 'ntimplat, sin' sigur, cu majoritatea signatarilor (inclusiff MM, inclusiff dom' tudoran -> vezi si "chila" cu eugenia voda!)

Riddick spunea...

Ţi-am mai zis eu că nu-i bine să ai de-a face cu gălbejiţii...

M-am lămurit definitiv. C'mon, e elementar...

niku_elektriku spunea...

@riddick
intentzia conteshte!
nobel esti... etc

Shadow spunea...

@niku

matale sa fi semnat fara sa fi "citirit" ? N-as crede doar te feresti atat de tare de "murdaria cocinii psdiste" ca ai fi citit eventual si de doua ori "apelul". Sa fie deci vorba la "x" de "semnat ca primaru"? Daca da cu atat mai bine intrebarea mea "cand si cine" si-au pierdut semnificatia. Nu de alta dar ailalti din "smenatari" (Dorin Tudoran si compania) nu prea si-au cerut demisia.

PS. Sa iti mai explic cumva ca "definitiv" si "elementar" n-au legaturi cu "nobletea" dar nici cu argumentatia? Nope ca nu esti "gaga" esti baiat dastept.

Trimiteți un comentariu