joi, 23 octombrie 2014

stiu,
avem încredere în justitzie
și n'o comentăm,
odată ce s'a pronuntzat.
dar care justitzie?
aia acoperită
sau ai'laltă?
plus:
totuși,
cît se mai sucește
canutză ăsta de jac cristoa?

in noaptea mintzii, ca tot ne'ajuta ora de iarna, cum o procedam daca "ni'l" declara incompatibil pe iohannis?


si pentru ca tot ziceam eu ca nu ma uit zero teveuri, aseara mi'a scapat picioru si m'am uitat vreo zece minutzele, in timpu' carora l'am vazut pe jac negru de suparare.

am auzit c'a zis c'ar vota cu iohannis (nu l'am vazut zicind'o), dar aseara a fost mai pesedist "decit" stimata doamna producatoare de copii, purtatoarea de cuvinte a copylotului, gabiela pandele, zisa firea (si ea, dupa cite se poate observa, se conformeaza).

e convins ca iohannis o sa fie declarat incompatibil, si erea revoltat ca nu se pronuntza justitzia inainte d'alegeri, lucru care a fost corijat intre timp (breichin niuz).

se poate pronuntza si inainte de alegeri.

sau poate nu?

cristoa era la fel de negru aseara, pe cit erea colegul lui de platou, acel raresh, alta data cind nu m'am uitat la teve, si cind tocmai fusese condamnat nasul lui, fara ghilimele, sorin rosca.

raresh o uraste pe monika.

cristoa o uraste pe kovesi.

las ca esim noi in strada!

sa ne loam tzigari

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu