duminică, 12 octombrie 2014

cultură de massă horror

tot incercind in seara asta sa fug de supt auspiciile sinistre ale match-ului de folbal la vax, romunia - hungheria, am dat, de doua ori, peste'un reportaj (o data, cautind cascaval, la telejurnal, pe tvr1, si o data, nici eu nu'mi explic de ce, pe tvr 2) care probabil ca facea parte dintr'o serie "salvatzi cinema favorit!".

pentru c'oricum sintem totzi in aceeasi farfurie, vorba adei milea, iar cultura de masa nu mi'e straina (tocmai ma sculasem de la masa), mi'au sarit in urechi, si d'abea dup'aia in ochi, invinetzindu'mi chiar unul, cuvintele unui moshulica nervos, din genul alora care strigau (mai striga?) pe la cozi ca "sa se dee doar cite unul ca s'ajunga la totzi", care fusese adus intre ruinele fostului cinematograph ca sa'si manifeste revolta, iar el si'a manifestat'o cit se poate de cultural, zicind ca e intolerabila starea in care'a ajuns cinemaul unde el a vazut "casablanca", tehnicolor si cinemascop (sau panoramic?).

nesigur pe mine, ca totzi semidoctzii carora cunostintzele capatate la "vrei sa fii miliardar" nu li s'au sedimendat indeajuns, m'am repezit la goagal ca sa'mi verific acumularile.





si nu, nu, nu!

cel putzin varianta pe care putea s'o vaza mosu' la "cinema favorit", n'avea cum sa fie technicolor si nici panoramic!

deci, tevereul lui stelica tanase nu se lasa de manipulari ordinare, nici macar in campagnia electorala!

rusine stelian tanase!

rușine klaus iohannis!


******************

si tot culturala:






Un comentariu:

niku_elektriku spunea...

@ doamna D M,

vorba romuneasca "vise, taika!"

dar avem si aici, la romunia!

ale noastre sint horror si sint intrecute doar de realitate

Trimiteți un comentariu