luni, 22 august 2011

furt din furt se face rai

imi atrage atentzia un amic (cu nume mult prea celebru) cum c'am devenit "victima unui furt!" (al lu' labe unu de la mine), provenit dintr'un alt furt (al meu de nici nu mai stiu unde), care (asta de pe b1) nici macar nu'i furt, ca doar ma indica pa mine drept sursa (ce onoare! ce oroare!), punindu'ma, de fapt, in postura de infractor al netului dovedit.

de cind am devenit "suspect utub", ma cam inerveaza "criteriile astea de integritate", mai ales cind e vorba de aparentu' sat fara ciini pe care'l reprezinta netu', simtzindu'ma nedreptatzit doar de faptu' ca eu insumi nu am devenit "o sursa" sufitzient de demna de atentzie incit sa fiu o reala "victima", adica, sa'mi fure, dom'le, si mie careva ceva nefurat anterior de mine de la altzii.


pinalti, oltean, ponta&antonascu cre' ca ma aproba in directzia asta!

2 comentarii:

Lilick Auftakt spunea...

Hai, spune ca l-ai pozat pe Crin, nu mai face pe modestul. :))

niku_elektriku spunea...

@lilick

la mine iese "mişcat"

Trimiteți un comentariu