sâmbătă, 20 august 2011

traiasca victoria'n alegeri, cu avtobuzu'!

taman cind e pe cale sa se produca o victorie zdrobitoare a fortzelor portocalii, sanatoase, asupra blegomanilor ros-galbeni-albastrui, cu largu' lor concurs dezinteresat, ca doar au desemnat cei mai batubili concorentzi pentru acei portocalii alergici la prop'ia coloare (pe care au abandonat'o in favoarea verzuliului), era sa fac o gafa colosala si s'o acuz pa duduca de lucruri de care nu se face vinovata, si, deci, era cit pe ce sa ma aligniez fortzelor 'ntunecoase felixo-vintoase.

ce era sa se 'ntimple?

ieri ii povesteam lu' lilick doo 'ntimplari cu turisti etranjeri petrecute una alaltaieri si una ieri dimineatza. 

intr'una, aia d'alaltaieri, era vorba d'o turista ce astepta disciplinata avtobuzu' etajat al elenii udrea pe trotalu' de vizavi de vizavarza,
adica din fatza casii popo'ului, in partea dinsp'e piatza constitutzii, unde era amplasata si o tablitza indicatoare pentru statzie, dupa vechiu' model itebe.

in comentu' de pe blogu' lilickii imi manifestam ingrijorarea ca turista ar fi ajuns teafara la destinatzia ei incerta (ce destinatzii de ne-evitat potzi avea in amaritu' asta de bucale?), din cauza unui capac de canal deplasat de la locu'i si care era asezat in imediata proximitate a statziei, care statzie era direct pe gazonu' proaspat tuns, ras si frezat

ei bine, astazi am repetat traseu' de ieri din stricta curiozitate, ca sa vaz daca o fi ajuns avtobuzu' intre timp, si, nu in cele din urma, ca sa vaz daca s'o fi 'nvrednicit careva sa aseze respectivu' capac la loc pe canal.

si - ce sa veeezi? - capacu' era la locu' lui, tot ne-reasezat...
 
da' disparuse statzia, cu tot cu tablitza, si nici turista etranjera nu mai era...
hmmm, nici nu pot exprima ce ginduri negre mi'au trecut p'in minte, başca ce pamflete la adresa duduchii!
c'o fi cazut turista'n canal, si, drept consecintza fireasca, s'a hotarit abandonarea proaspat infiintzatului traseu turistic.

chiar o luasem din loc, grabindu'ma spre cel mai apropiat calculator unde as fi putut sa'mi vars veninu', ca mi'e peste mina sa'mi folosesc pentru asta celularu' celulitic (pe motiv de acuitate vizuala deficitara), insa mi'am mai aruncat un ochi 'nspre 'napoi, si - minune! - vazui avtobuzu' duduchii, pe banda trei, pregatindu'se s'o ee la stinga, spre fintinile alea scorojite ale lu' ceashka...
imi trmura puternic musteatza, de emotzie, lucru care se vede si pe poze!
ş'am 'ncalecat p'o şa, si v'am spus povestea aşa şi aşa, cu hepiend, cu victoria'n alegerile de dumenica a "fortzelor democracice"!

inchei cu'n sincer "sa'tzi fie rusine, dan foiculescu!" 

**************************** 
si nici macar' nu'i rosu' avtobuzu' ala, ca'n london (ori nu e rosu in london?), ca sa nu zic faptu' ca, dupa cite observ, singurii pasageri erau, se pare, neamuri (proaste), de la tzeara, ale lu' nea  soferu'!

****************************
rauvoitorii m'ar putea 'ntreba de ce n'am asezat io capacu' ala nenorocit la loc.

iar eu raspund: uite, d'aia!
da' asta nu 'nseamna ca, dac'o sa mai trec saptamina viitoare p'acolo n'o s'o fac, dac'o sa am si aparatu' de sudura la mine, ca la ultimu' summit otan! 

5 comentarii:

Lilick Auftakt spunea...

:)))) De cand asteptam o astfel de postare.

niku_elektriku spunea...

@lilick

de fapt, io doream sa scriu desp'e alegerile alea de duminica!

mi'a alunecat, insa, picioru' cu actziunea avtobuzu' :)

Lilick Auftakt spunea...

Care alegeri, Nikule? Aia e o intrecere intre cine e mai corupt sau da mai multa spaga, repetitia generala (cu costume) pentru 2012. :))))))

niku_elektriku spunea...

@lilick

mai-mai, ce noroc au portocualiii cu "voi" care nu vretzi sa cistigatzi alegerilii, comportindu'va ca atare!

voi chiar vretzi sa'i dee lumea jos cu furci si topoare?

urit!

avetzi mila de ei

Lilick Auftakt spunea...

Pai cine sa-i dea? Harbuz si celalalt? Pentru ce?

Trimiteți un comentariu