marți, 30 august 2011

un "asistat" mai putzin
"case closed!"

Mirel Axinte, recent numit consilier personal al Ministrului Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, Sebastian Lazaroiu, spune ca a fost martorul unei sinucideri in gara din Predeal. Experienta a fost povestita chiar de Mirel Axinte, intr-o serie de comentarii postate la finalul unui articol de pe site-ul Blogary.ro.
"Sinucidere in gara la Predeal, chiar in fata noastra, la 2 m. Noroc ca mi-am dat seama ce face si am apucat sa-i zic Danei sa se intoarca cu spatele", a scris Axinte. "A luat o injuratura de la mine pe ultimele secunde ale existentei: "Cit de timpit sa fii sa te apuce traver... Oops." Da. A decedat. S-a asezat cuminte cu capul pe linie. I-am zis Danei sa se intoarca cu spatele dar eu n-am mai apucat", a continuat mai jos consilierul ministrului Lazaroiu.
"Etecuru. Nu mi s-a parut cumplit. Cumplit era sa cada cineva pe linia ferata si sa moara. Nu-mi plac sinucigasii iar asta cu atit mai putin, ca si-a ales sa se omoare la citiva metri in fata Danei. Daca vrei sa te sinucizi, du-te-n p***a ma-tii si fa-o pe pustii, nu intr-un loc public. Sinuciderea (cu extrem de putine exceptii) e un viol, un act demonstrativ, ostentativ si penibil. Sinucigasii publici ar trebui amendati, arestati si batuti. Asa cum nu te caci in public, n-ar trebui nici sa te sinucizi in public. Tare mi-e teama ca la Sinaia-n gara ne asteapta sinucigasul din Sinaia. Or fi mai multi? O secta? Un traseu turistic cu senzatii mai tari decit Dracula?"
Cateva fragmente din comentariile postate de Mirel Axinte:
Cel mai bun lucru e sa-l ignori. Salvarea unor asemenea personaje nu e o miza. In cazul sinucigasilor eu as chema Rebu, nu IML-ul. (...)
Nu e vorba de moartea unei fiinte umane, ci de sinucidere. Exact felul asta de a gindi ma calca pe nervi. (...)
Sinuciderea e crima si viol. Dobitocul care face asta e fericit ca se duce dracului si nu mai e nimic (desi sper sa existe Iadul si sa ajunga acolo ars in cazanul cu smoala, taiat feliute, lipit la loc si cu un fier incins infipt in c*r), nu se gindeste la cei de linga el. Ba nu, mint. Se gindeste si d-aia se si sinucide cu surle si trimbite, ca sa arate familiei, iubitei, lumii cit sufera el. (...) 
N-o sa reintru intr-o discutie care risca sa fie interminabila. O sa notez doar ca un dobitoc mi-a stricat ultima zi dintr-un concediu si asa amarit, de doar doua zile. Eu ramin la parerea ca ar trebui sa se faca ceva, sa se amenajeze niste locuri speciale. 

Contactat de HotNews.ro si intrebat daca nu cumva comentariile facute sunt prea dure, Mirel Axinte a declarat: "Aveti dreptate. Comentariile respective sint prea dure indiferent de cine ar fi autorul lor. Insa in astfel de momente reactiile la cald difera de la om la om, fiecare se descarca, fiecare reactioneaza in felul lui. Iar reactiile pot fi surprinzatoare chiar si pentru autorul lor."
raspuns lazaroa:

"end of story" care seamana la perfectzie cu "case closed" al lu' shoric, lucru de altfel previzionat de mai multzi dintre inteligentzii cititori ai hotnews.ro inca de ieri.


cu asa "preteni" nici nu mai ai nevoie de dusmanii de la antene si realitatzi care sa acrediteze ideea ca puterea portocaliu-verde-cu picatzele vrea sa aplice euthanaserea popo'ului pentru a transpune in practica l'indicătziile prezidentziale:
Romania nu mai poate sta mult cu 4,9 milioane de pensionari si 4,2 milioane de salariati, din care 1,2 milioane angajati la stat, traind tot din ce produc cei 3 milioane, a declarat luni presedintele Traian Basescu 

n'am avut curagi sa caut inregistrarile cu bliiiin executat in direct, da', daca a recunoscut ca "a  gresit", pot sa ma 'ntreb si  io de ce  mu e bliiin cinic pin' la capat?

cum, se pare, shefu' sau e.

2 comentarii:

MacGregor spunea...

Am scris si eu un articol pe tema asta. Presa my ass. Presa tb sa fie o arena a dezbaterilor. Antenele insa au transformat, cum vroia Vadim, terenul de sport in loc de executii publice.

niku_elektriku spunea...

@macgregor

bine ai trecut p'aci!

nu ma intereseaza deloc ce face si ce zice "pressa noastra" lamentabila, mai ales aia audio/video, insa, atunci cind "cauzashii" cauzei asa zis "nobile" mai le si dau "alora" talash de rumegat - pe linga rahatu' pe care'l molfaie zilnic - imi vine sa ma urc pe peretzi!

"imaculatti" albazapadishti s'au 'mburghezit deja dupa doua luni de dormit in cismele statului, ba chiar devin nervosi si grobieni cind populimea - vie sau moarta - le sta in cale.

axinte era amuzant cind facea chestiile alea faine pe blog, acuma a devenit activist si nu'mi mai place (pastrind proportziile, gestul lui de a nu'si da demisia nu e cu nimic diferit cu al severinilor-nastashilor-ritzi-pitzilor-pasatzilor din toate gashtile)

involueaza "frumos"!

Trimiteți un comentariu