joi, 11 august 2011

'napoi in viitor

desi's sufitzient de ruginit sa fi apucat o bucacica maricica din prajiturica de natzional-comunism romunesc, ma declar frustrat de faptu' ca n'am apucat vremile in care se bateau italienii cu nemtzii si suedezele ca sa ne cotropeasca minunatu' litoral, fapt care ma face sa privesc cu mare ne'ncredere la "boshorogii" actuali care se lauda cu cuceririle lor "rebolutzionare" pe ramura, cu suspomenitele suedeze alergind cu limba scoasa dupa mult laudata (ca la pomu' laudat...) virilitate romuneasca, io aducindumi'i aminte doar pe polonejii care veneau cu polski fiaturile lor incarcate cu guma, rujuri, aparate de radio, feoane, saltele pneumatice etc etc, poloneji cu care am si prins niste frumoase "faze", cu ei luind cunostintza cu unica si inimitabila "tzapa romuneasca", tzapa care i'o fi si gonit repide de pe la noi, ca ei aveau traba cu solidarność, in vreme ce noi, ocupatzi cu tzepele, nu observam cum tocmai ne intra una tot mai adinc spre stomac in sus.

la fel, odata cu disparitzia "elementelor straine si dusmanoase", or disparut si trupele rock de p'in restauranturile-terasele-cantina, acuma parindu'mi de domeniu' sti'ntzifico-fantasticului ca erau vremuri cin' "terasele" se bateau pe alde "sfinx", "phoenix", "sideral modal quartet", "rosu si negru", "olimpic 64", "experimental Q", "progresiv TM" & car' or mai fi fo', care or facut loc, treptat da' sigur, unor campioni ai pre-manelismului sotzializd, ceva in genu' "azur" si "generic"(de altzii nu'mi mai amintesc), pentru ca, 'n zilele noastre, sa ajungm la faza in care, sunindu'ma nefasta aseara, tot dupa litoralu' romunesc (unde "le'am dat liber"/"mi'am luat liber"  fetelor mele), sa am parte de un potpuriu din "cele mai reusite manele", la un volum "foarte corespunzator", pe masura ce aceasta se deplasa de'a lungu' falezii din una din "statziunile de cultura si hodina", si trecea pe linga respectivele, multe, terase.

imi pare rau ca nu mi'a trecut p'in cap sa 'nregistrez conversatzia si s'o plasez pe utub, ca precis faceam suta de mii de accesari!

ce pazeste tui, fu-tu'i gitzii ei de veatza?


2 comentarii:

Anonim spunea...

sa uiti tu de Bitman????
sa-ti fie rusine, mai, Batman!

niku_elektriku spunea...

@sareinochi

bitman manelistu'?

Trimiteți un comentariu