luni, 8 august 2011

i'am "aranjat" si pe capitalisti!

a naibii natzie'i si natzia asta romunesca!
pe ce pune ea mina s'alege prafu'!
dupa ce am boicotat historia vreme de mai bine de doo mii de ani, edificind o performanta civilizatzie a chirpiciului  ultra-ecologist, ne'am batut joc si de ultimele doo sisteme socio-poulitice pe care am pus mina, caricaturizind atit sotzialismu' cit si capitalismu'.

ajungem tot la vorba tatucului ilici, pe care n'am vrut cu 'ncapatzinarea noastra prosteasca sa'l ascultam, adica c'am 'ntinat dejaba nobelele idealuri ale sotzialismului, pentru a ne grabi sa le spurcam p'orma si p'alea ale capitalismului, chinuindu'ne sa intram in tot felu' de gaurele virtuale, cu par or fara, cum ar fi nato/otan or ue, cind ajungeau in faza in care ele insele'si trag ultimele suflari, ori pirtzuri, de te 'ntrebi daca nu era mai bine sa'i crutzam  de prezentza, ca parca se simtzeau ceva mai  putzin nashpa pin' sa ne coopteze si pe noi.

sa n'ajungi, dom'le, sa'ncepi sa'tzi faci  conspecte dupa critzicataci?
si sa'tzi comanzi o duzina de tricouri si sepci cu rogo luptindu'se cu hidra financiar bancara?

iar sintem greshitzi, 'tu'i maica ma'sii!

*********************
am ajuns la faza asta de dilemandreala nu numa' urmarind ultimele manifestatziuni ale crizii in dintzi de fierastrau, ci si fin'ca l'am redescoperit pe ilie serbanescu, fostu' ministru al reformii in guvernu' ultrademocra-cra-tului ciorbea (care, la depunerea juramintului in fatza lu' constantinescu, s'a bilbiit pronuntzind, in loc de "propasirea", "prabusirea": "jur să-mi dăruiesc toată puterea şi priceperea pentru propăşirea spirituală şi materială a poporului român..."), odata cu descoperirea mirata ca am in grila "digi" postu' de tele-vizuine tvrm, al "universitatzii" spiru ha-haret.
nea ilie are o oemisiune oeconomica, la care o avea invitata p'o tanti fosta ministra pesedista (a muncii?), cu care s'o giugiulit vreme d'o ora 'ntreaga, sorbindu'si vorbele, gura la gura, unu' altuia.

daca vrei sa dai cu barda'n dumnezeu, fara a te urca pe peretzi uitindu'te la valentin stan&co, uita'te la ilie serbanescu!

singuru' lucru' care mi'o ramas in minte dupa vizionare, pe linga c'am devenit anxios de tre' sa dorm cu lumina aprinsa ca sa nu fac pipi'n pat, e ca dejaba tot 'ncercam noi sa accesam fondurile ue, pentru ca banii aia nu mai ezzista, chestia cu neaccesarea convenindu'le si lu' barosu&sons.

pai, atunci mai are rost sa votezi pe madam  blogary cu madam udrea?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu