marți, 2 august 2011

   "mi'au ucis'o" pe Doamna Tia!  

dupa ce utubu "m'a şcolarizat", cu fortza, in privintza drepturilor de auctore, iata'i si p'aia de la dramiral ca sar la gitzii mei ca le fur sudoarea fruntzii lu' Doamna Tia.

pe buna dreptate (recunosc!) sar!

********************* 
Ziarul Curentul Stimate Domn/Stimata Doamna, daca dumneavoastra ati infiintat blogul cu bref-urile doamnei Tia, va comunicam ca aceste articole intra sub incidenta dreptului de autor si trebuie pentru a le prelua sa ne contactati pe dramiral@curentul.ro pentru acord, asa cum scrie si aici: http://www.facebook.com/l/7AQCUC1-2AQDIIcuhMqbpOb78FaB7IsRz5yh9LoFRAuYE7g/www.curentul.ro/2011/index.php/2011041957380/Drepturi-de-autor.html Daca nu aveti nicio legatura, va rugam sa ne scuzati!
*********************
n'am de lucru si  fac apel la o solutzie "amiabela"!
*********************
Reply to this email to message Ziarul Curentul.
Stimate Domn/Stimata Doamna,
va multzumesc pentru semnalare, cu toate ca infiintzarea blogului respectiv are stricta legatura cu faptul ca pe site-ul dumneavoastra articolele nu sint arhivate dupa autori, astfel devenind un adevarat chin incercarea de a da de un anumit articol, daca trec niste zile de la data in care acesta a fost publicat.
site-ul d-voastra baga niste "prajiturele" in calculator, astfel incit, daca vrei sa vizualizezi niste articole ale aceluiasi autor de la date diferite, o sa ai surpriza sa nu poti accesa decit primul articol pe care l'ai accesat, repetat de fiecare data cind deschizi cite o editzie mai veche a ziarului.
v'as fi recunoscator daca atzi remedia neajunsul respectiv, mai ales ca m'atzi scuti de "munca" de a mai pune articolele doamnei Tia pe blog, un blog de pe urma caruia nu obtzin nici un fel de "foloase" fie ele materiale ori de "trafic".
sint dispus sa dezactivez blogul respectiv daca remediati intr'un timp rezonabil cele aratate mai sus.
va multzumesc!
************************
dar ei, nu si nu!
************************
Ziarul Curentul a introdus un nou comentariu privind postarea dvs. "Coşuri":
Stimate Domn/Stimata Doamna, va comunicam ca aceste articole intra sub incidenta dreptului de autor si trebuie pentru a le prelua sa ne contactati pe dramiral@curentul.ro pentru acord, asa cum scrie si aici: http://www.curentul.ro/2011/index.php/2011041957380/Drepturi-de-autor.html .Pana atunci va solicitam sa stergeti toate articolele preluate de pe www.curentul.ro
Va multumim
************************
nu le'am sters!
dar am limitat accesu', exclusiff la propria'mi  persoana!
************************

si acu', ilustrat, motivu' pentru care bagam "bref"-urile pa blog:

dupa cum bine se poate observa, pe linga ca nu au articolele arhivate pe autori,  daca vrei sa le accesezi deschizind fiecare editzie in parte, ai surpriza sa'tzi fie afisat unu' si acelasi articol, cel accesat initzial, chestie valabela cel putzin la cele de pe anul in curs.

ceea ce se poate dovedi foarte enervant, pe alocuri!

si cum nu vreau sa pierz nici un "bref", pastilele inestimabile prin intermediu' carora Doamna Tia ne ajuta sa 'ntzelegem ce se 'ntimpa in tzara risu-plinsului, mi'am facut "un raft" separat de "debara", ca sa le pot avea oricind, lasindu'i si pe  altzii s'o faca, daca au chef.

singuru' lucru de care'mi pare rau e ca nu le'am "arhivat" de mai multa vreme ( pe toate - de la toate publicatziile pe la care a trecut Tia Serbanescu).

nu stiu daca Doamna le'a publicat in volum, da' tare mi'as dori  sa le am  strinse la un loc!
******************************
bine'ntzeles ca, pentru "unii", Doamna Tia e o "portocalie 'mputzita", indiferent ca acesti "unii" sint fesenisti, pesedisti, peremisti or uslasi de ultima ora, doar pentru ca publica 'ntr'o foae cam  prea portocalie si pentru gustu' meu (si care nu stiu a cui o mai fi! sa fie "dinsa"?), ca apare cam des pe tevereu' rapit vremelnic de la diversii chireaci, care or s'o recupereze in curind, n'am nici o teama in directzia asta!
astia  n'au ochi sa vaza ca Doamna nu uita si nu iarta pe niminea, indiferent de tabara (de altfel, din foaia respectiva nici eu n'o citesc decit pe D-sa  - si pe "amicu" dan badea, cind mai dau de el!)

*****************************

e semn ca se "stringe latzu", urmind, mai  mult ca sigur, sa'mi sara si doru bushku la nas,gitzi&urechi pentru piratarea lu' mardale!

*****************************

n'otz vrea acuma sa cumpar si licentze da windows?

punetzi'va pofta'n cui!




4 comentarii:

tibi spunea...

Am văzut şi eu că nu mai pot accesa blogul şi tare rău îmi pare.

niku_elektriku spunea...

@tibi

tocmai imi achizitzionasem o pereche de boi pe care sa mi'i pun la bicicleta, care boi risca acuma sa'mi fie luatzi d'astia :(

tibi spunea...

Niku
Faci matale un boton zilnik spre brefuri si gata! nu or mai avea nika de spus ticalosii. E ? :)

niku_elektriku spunea...

@tibi

o faceam pina la inceputu' lu' 2010, da' am trecut pe blog dup'aia (cre' ca mai e o ramasitza pe coloana din dreapta).



am dat de o colectzie in format pdf, daca te intereseaza (e mai usor de cautat decit in arhiva de pe sait), e, parca, de prin 2008-2009 pina in ziua corenta.

Trimiteți un comentariu